Klacht: Telefoon nog steeds niet geleverd

op 10 mei 2019 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Op 2 mei 2019 heb ik een zwarte samsung galaxy s10e 128gb besteld samen met de verlenging van mijn tele2 abonnement. Mijn abonnement loopt al een week maar de telefoon is nergens te bekennen terwijl de levering meteen de dag daarna zou zijn. Mijn oude telefoon is kapot en daarom koos ik voor de snelle levering maar ik loop nu al een week met de eerste galaxy telefoon rond omdat die nog in de kast lag.

Telkens als ik bel geven ze een nieuwe leverdatum ‘onder voorbehoud’ uiteraard… De volgende levering zou morgen zijn maar tot nu toe heb ik nog geen verzendgegevens en track trace code mogen ontvangen. Die zou rond 5 uur aan mij gemaild worden.

Ook is sinds de dag dat mijn abonnement verlengd werd nog geen contact opgenomen door GSMWeb(geen e-mail of telefoontje) terwijl heel duidelijk in de mail staat dat als er vertraging in de levering is er contact opgenomen zal worden. Je moet er zelf maar achteraan gaan anders hoor je niks van deze winkel.

Ik zou tevreden zijn als ik mijn telefoon voor dinsdag 14 mei heb en ter compensatie een extra oplaadkabel zou krijgen en welgemeende excuses. Ik vind niet dat een winkel zo met zijn klanten om kan gaan.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yvb