Klacht: Telefoon niet geleverd wel hiervoor betalen

Datemalaan op 01 december 2021 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Graag wil ik een klacht neerleggen over de behandeling van het personeel aan de telefoon bij GSM web.

Ten eerste: abonnement afgesloten met telefoon, telefoon niet geleverd, maar moet er wel voor betalen. Hierover gebeld werd vervolgens doorgestuurd naar T-Mobile. T-mobile is niet degene waar ik mijn abbonement heb afgesloten maar dit is GSM web.
GSMweb weer gebeld; Ze kunnen niet leveren maar willen wel over compensatie nadenken. de behandeling aan de telefoon liet te wensen over.
Tweedemale gebeld: krijg direct als antwoord (2x) dan annuleerd u toch. ik ben hier absoluut niet van gediend.Ik wens netjes behandeld te worden. GSM web kan iets niet leveren en zullen hierover in contact moeten treden met hun klant en andersom.

Ten eerste: ik wil een tweetal klachten indienen over de behandeling van de medewerkers die ik aan de telefoon heb gehad.
ten tweede: Ik wil mijn telefoon een I-Phone 13 pro Max ontvangen.
ten derde: ik wil van GSM web compensatie voor de manier van behandelen en het feit dat ik nu moet betalen voor iets wat ik nog niet heb ontvangen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van GSMWeb

6 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Wat vervelend om te lezen dat u het toestel nog niet heeft ontvangen! Uiteraard is dit absoluut niet de bedoeling, onze welgemeende excuses hier voor. Graag kijken wij samen met u wat wij voor u kunnen betekenen, echter hebben wij helaas te beperkte informatie om de betreffende bestelling te achterhalen. Wij willen u vragen om een e-mail naar [email protected] te sturen o.v.v. het ordernummer van uw bestelling. Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen, zullen wij deze zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Met vriendelijke groet, Maartje GSMweb.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Datemalaan