Mijn Klacht:
Graag wil ik een klacht neerleggen over de behandeling van het personeel aan de telefoon bij GSM web.
Ten eerste: abonnement afgesloten met telefoon, telefoon niet geleverd, maar moet er wel voor betalen. Hierover gebeld werd vervolgens doorgestuurd naar T-Mobile. T-mobile is niet degene waar ik mijn abbonement heb afgesloten maar dit is GSM web.
GSMweb weer gebeld; Ze kunnen niet leveren maar willen wel over compensatie nadenken. de behandeling aan de telefoon liet te wensen over.
Tweedemale gebeld: krijg direct als antwoord (2x) dan annuleerd u toch. ik ben hier absoluut niet van gediend.Ik wens netjes behandeld te worden. GSM web kan iets niet leveren en zullen hierover in contact moeten treden met hun klant en andersom.
Gewenste Oplossing:
Ten eerste: ik wil een tweetal klachten indienen over de behandeling van de medewerkers die ik aan de telefoon heb gehad.
ten tweede: Ik wil mijn telefoon een I-Phone 13 pro Max ontvangen.
ten derde: ik wil van GSM web compensatie voor de manier van behandelen en het feit dat ik nu moet betalen voor iets wat ik nog niet heb ontvangen.
