Klacht: Slechte klantenservice en komen geen afspraken na!!!

op 22 maart 2019 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Hallo allemaal
Om te beginnen had ik deze klachten maar eerst gezien voordat ik mijn iphone xr bestelde bij Gsmweb… Ik had vorige week dinsdag mijn iphone xr besteld om 13:30, omdat er een misleidend afbeelding is waarop staat voor 15:00 besteld morgen in huis heb ik me deze besteld omdat ik deze dringend nodig heb voor mijn werk.
Dus ging ik ervan uit dat het woensdag geleverd zou worden nou geloof het of niet, ik heb elke dag zitten bellen naar Gsmweb en mij word steeds gezegd dat ik deze morgen zal ontvangen (elke keer dat ik belde moest ik al een halfuur wachtten voor een gesprek van 1 minuut… ik heb nog nooit meegemaakt bij een andere klantenservice dat ze zo stom doen tegen je, ze zijn totaal onvriendelijk!! Tijdens mijn verhaal word ik onderbroken en gevraagd of ik haar even wilde uitpraten… ik schrok hiervan
In ieder geval voor iedereen die een gsm wilt bestellen kan je beter niet doen en hopelijk zie je dit bericht voordat je het bij hun besteld
Tot de dag van vandaag nog niks binnen gekregen en word het ook tijd voor mij om mijn bestelling te annuleren!!!

Als mijn contract gestopt word zodat ik zelf een abbonoment rechtstreeks bij Telfort kan nemen..

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dindin95