Klacht: Ontbrekende accessoire

Pascal197344 op 30 augustus 2024 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb de volgende klacht,
Onlangs een gsm abo afgesloten en daarbij ook accessoires besteld. Alles is prima verlopen, alleen mistte ik bij mijn bestelling met factuurnummer 478147 de earpods.
Op 13 augustus direct contact opgenomen en de dame aan de lijn vertelde me dat ze de earpods zouden nasturen.
Omdat ik nog niets gekregen had, vandaag 30 augustus weer gebeld met de klantenlijn, nu hoorde ik dat ze toch niets gaan sturen omdat naar de mening van gsmweb de earpods wel verstuurd zouden zijn…. Rare gang van zaken naar mijn mening.
Als bijlage stuur ik u de factuur op en hoop verder dat dit goed opgelost gaat worden. Verdere inhoud van het pakketje was trouwens wel prima in orde.
Binnen enkele minuten reeds afwijzing per email omdat het volgens gsmweb onlogisch is dat het accessoire er niet in zit, dat is de reactie. Vind ik kort door de bocht en vraag me dus af hoe ik verder hier iets aan kan doen, verder overigens tevreden over de inhoud.

Gewenste Oplossing:

Als alsnog de earpods worden nagezonden zoals aangegeven door de telefoniste in ons 1ste gesprek op 13 augustus. Verder dus daarna geen feedback or whatever gekregen tot het moment waarop ik terug belde dat het wel lang duurt voordat ik mijn toegezegde! nazending nog niet ontvangen heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GSMWeb over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GSMWeb in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Pascal197344

3 weken geleden - Nog steeds geen reactie op mijn klacht hier

Alle klachten die gemeld zijn door Pascal197344