Klacht: Nieuwe telefoon nog steeds niet binnen

op 08 mei 2019 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Op 22 april 2019 mijn T-mobile contract verlengd bij GSMWeb met een Samsung Galaxy S10 512gb. Op de site stond dat deze uit voorraad geleverd kon worden. De dag er na al zelfs!!
Nu 16 dagen later is mijn nieuwe telefoon nog steeds niet binnen!
Al meerdere keren gebeld en de telefoon was niet op voorraad was het antwoord. Vorige week toen ik belde was er 1 op voorraad binnen gekomen en die zouden ze koppelen aan mij en die naar me toe sturen. Echter toen ik gistermiddag weer belde hadden ze weer geen telefoon op voorraad en degene de ze hadden hebben ze naar iemand anders gestuurd.
De gehele tijd dat dit speelt, dus nu 16 dagen, staat er nog gewoon elke dag op de site dat de Samsung Galaxy S10 512gb uit voorraad leverbaar is. Sterker nog, voor 15.00 besteld morgen in huis!
HELEMAAL NIKS VAN WAAR DUS!!!

Ik ben tevreden als ik voor eind DEZE week eindelijk mijn telefoon binnen heb. Met minimaal een compensatie in de vorm van een hoesje of H9 bescherm glass of iets.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door michaelv1984