Klacht: Komt afspraken niet na

R Gottenbos op 02 februari 2024 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Ik heb een tablet met abonnement afgesloten bij gsmweb met als provider kpn.
Een tablet met abonnement mag niet afgesloten worden met een 06 nummer en dat heeft gsmweb wel gedaan, doordat gsm een 06 nummer heeft gekoppeld is het abonnement tijdelijk geblokkeerd geweest.
Het abonnement zou €56,00 per maand kosten maar kpn incasseert €63,50.
Ik moet €33,00 betalen voor de blokkade, dat is niet mijn fout.
Ik zou van gsmweb het teveel betaalde geld terug krijgen en ik moest de facturen sturen waar het om gaat.
Dat heb ik gedaan maar er word niks mee gedaan.

Terugbetaling van het teveel betaalde geld, ze moeten contact opnemen met kpn zodat het abonnement aangepast word in de hoop dat het dan wel eerlijk verloopt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GSMWeb over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht R Gottenbos

4 maanden geleden - gsmweb heeft nog niet gereageerd

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GSMWeb in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GSMWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GSMWeb

Heeft op 16 april 2024 om 12:23 geantwoord

Beste Klant,

Vervelend om te horen dat de kosten niet correct waren doorgegeven aan KPN, ik zie dat u vanuit onze klantenservice een mail heeft gehad waarbij wij hebben uitgelegd dat u het klantvoordeel via kpn zelf dient te activeren zodat u het juiste maandbedrag zal gaan betalen.

Ik kan u echter niet tegemoet komen voor de kosten die door een blokkade zijn veroorzaakt, de blokkade wordt enkel ingezet als een klant weigerd te betalen, hier heeft GSMweb geen aandeel in en wij zullen ook nooit aangeven dat u een rekening niet moet betalen.

Ik kan helaas geen oplossing bieden voor uw klacht gezien onze klantenservice u alle uitleg al heeft gegeven.

met vriendelijke groet,

Klacht Afhandeling

R Gottenbos

Heeft op 16 april 2024 om 12:42 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

De klacht is niet opgelost, de blokkade was er omdat kpn niet wist waar het 06 nummer (wat niet gekoppeld mag worden aan een tablet) bij hoorde, en nu willen ze dat ik daar €33,00 voor betaal, dat betaal ik niet!!!!
Kpn legt de schuld bij gsmweb en gsmweb bij de kpn.
Het is te triest voor woorden, dit word nooit opgelost op deze manier.

Ik wil dat het contract alsnog geannuleerd word want het is niet rechtsgeldig en de tablet
stuur ik dan terug, einde verhaal.

Bericht van GSMWeb

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Gottenbos, Na ons grondig onderzoek is gebleken dat de blokkadekosten helaas het gevolg zijn van factoren buiten onze controle. Wij betreuren dit, maar kunnen de situatie niet rectificeren bij KPN. Hoewel wij altijd openstaan voor verdere communicatie, hebben wij u reeds van uitgebreide uitleg voorzien. Helaas kunnen wij op dit moment geen oplossing bieden die binnen de grenzen van onze overeenkomst valt. Wij danken u voor uw begrip in deze kwestie. Om deze reden sluiten wij de klacht officieel af. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of verdere toelichting wensen, staan wij uiteraard tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Klacht Afhandeling [email protected]

Reactie van de melder van de klacht R Gottenbos

2 maanden geleden - De klacht word door jullie gesloten en niet opgelost.....prima.... Ik betaal niet laat dat duidelijk zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door R Gottenbos