Klacht: GSMWEB levert Apple Watch uit Oekraine (geen NL model) en is NIET verzekerd!

op 05 april 2019 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

LET OP: GSMWEB.NL biedt een verzekering aan voor de AppleWatch in combinatie met een sim only abonnement. Deze verzekering wordt door GSMWEB afgesloten bij hun partner QSX verzekeringen.
Echter, QSX verzekert helemaal geen horloges. Ik kwam hier zelf toevallig achter omdat ik maar geen polis ontving van QSX en zelf op onderzoek uit ging. GSMWEB informeert je hier zelf niet over. Je bent dus onterecht in de veronderstelling dat je Apple Watch verzekerd is tegen water en stootschade maar dit is dus NIET zo.

LET OP 2: Ook blijkt dat de AppleWatch die je van GSMWEB krijgt GEEN NEDERLANDSE AppeWatch is, maar uit OEKRAINE komt. Dit betekent dat sommige functionaliteiten zoals bijvoorbeeld het maken van een ECG niet beschikbaar voor je zijn omdat je officieel voor Apple een Oekraïense AppleWatch hebt. Ook hier ben ik zelf toevallig achter gekomen. Let dus op!

AppleWatch van GSMWEB komt uit Oekraïne en is NIET verzekerd!

Ik wil graag van GSMWEB een NL AppleWatch ontvangen, geen Apple product uit Oekraïne met beperkte functionaliteit.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FerdinandAMS