Mijn Klacht:
Op 7 november verlening van abonnement met toestel Iphone 7 black besteld bij gsmweb.nl. Toestel betaald en de volgende dag melding dat mijn provider akkoord ging met verlening. Levertijd 2 tot 3 weken. Begin december nog niets ontvangen. Daarna vele malen contact gehad met GSM web klantenservice zowel per mail als telefonisch. Elke keer weer toezegging dat toestel binnen paar dagen geleverd zou worden. Dit was 5 dec, 23 dec, 28 dec, 12 jan etc.Op de site van gsm web staat sinds december levering Iphone 7 black binnen 1 a 2 werkdagen ! In mail wordt aangegeven dat klacht zal worden besproken. Bij navraag wat deze bespreking van mijn klacht heeft opgeleverd, ontvang ik als antwoord dat ze daar geen mededelingen over doen ! Vandaag wederom gebeld en nu als antwoord bel morgen maar terug.
Gewenste Oplossing:
zsm levering van toestel en compensate vele keren bellen , mailen ed
