Mijn Klacht:
Op 2 februari 2025 heb ik via GSMWeb een abonnement met toestel bij KPN afgesloten. Inmiddels is er anderhalve maand verstreken, maar ik heb mijn toestel nog steeds niet ontvangen. In die tijd heb ik meerdere keren contact gehad met een medewerker van GSMWeb. Iedere keer kreeg ik te horen dat ik het toestel aan het eind van de week zou ontvangen. Gisteren heb ik hen nogmaals gebeld en aangegeven dat ik mijn bestelling wilde annuleren en het contract wilde ontbinden. De medewerker vertelde me dat de bestelling niet geannuleerd kon worden en dat het contract niet ontbonden kon worden, omdat ik een zakelijk abonnement had afgesloten. Wat belachelijk: je betaalt iedere maand voor dat toestel, terwijl je het helemaal niet hebt ontvangen.
Dus kan ik het interpreteren als openlijke afpersing?
Gewenste Oplossing:
Het toestel dat ik heb besteld, moet binnen een week alsnog geleverd worden. Zo niet, dan wil ik graag mijn bestelling annuleren en het contract ontbinden.
