Klacht: Geen goed woord over te zeggen

op 13 mei 2019 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Behalve het naar mijn idee onbeschofte telefoongesprek van jullie medewerkster is jullie service ook bagger. Ik ben al jaren klant bij KPN geweest voor eerst overgestapt maar kan en zal gsmweb echt aan iedereen af raden. Telefoon was op voorraad maar een aantal dagen nog niets ontvangen wat niet klopt met wat jullie aanbieden. Gebeld en de medewerkster gaf aan dat ik donderdag de verzendbevestiging zal ontvangen, heb ik ook, ik blij, bij thuiskomst helaas alleen de simkaart binnen, ik bel opnieuw op en na 6 minuten in de wacht verbreekt de medewerkster de verbinding, ik bel opnieuw krijg dezelfde medewerkster aan de lijn, zij doet net of ze van niets weet, zegt ook geen sorry verder, Maargoed geen man over boord kan gebeuren, vervolgens onderbreekt ze me met een nare achtertoon dat ik nog geen 2 weken wacht ‘hoor’.. ik geef aan ontevreden te zijn over de service en ipv dat zij begrip toont duwt zij mij heel graag in de richting om contract te annuleren. Ik zit helaas in nood om mijn toestel en op vrijdag eind van de dag nog een nieuw abbo aan te vragen.. ik ben verder over Vodafone niet ontevreden dus dacht laat maar even zitten. Het even laten bezinken en dan komen de tranen, nog steeds geen toestel en de service van jullie is letterlijk om te janken. Ik heb via de recensie op trustpilot een reactie gekregen met het verzoek om te mailen, gelijk gedaan natuurlijk maar geen terugkoppeling gehad, vandaag wederom gebeld en weer was de medewerkster zeer ongeïnteresseerd, wel zag ze dat het toestel binnen was en zou ik tussen 17.00 uur en 19.00 uu een mail met de track en tracé ontvangen, ik toch een beetje blij, inmiddels is het 19.30 uur maar de mail laat zich niet zien, ik voel mij ook ontzettend dom dat ik dit weer geloofde.

Als GSM WEB morgen mijn toestel als nog af leverd want ik zit al een week zonder telefoon en leen er steeds een mensen worden mij zat, maar ik stuur ze door naar gsm web

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Allesisalbezet