Klacht: Drie keer geannuleerd

Mo1984 op 15 januari 2022 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn verlenging bij tmobile via gsmweb zelf geannuleerd en blijft gsmweb de annulering ongedaan maken.
Ik ben de hele tijd bij tmobile achteraan en blijkt dat gsmweb elke annulering ongedaan maken en direct weer activeren, terwijl ik aan het annulering ben.
Ik werd moe door het bellen en mailen.
Vandaag bij de tmobile shop geweest in Zwolle, medewerker draaide de computer scherm om mij te laten zien wat gsmweb aan het doen is.
Is niet te geloven dat zo’n bedrijf nog bestaat.
Heel slecht klantenservice en je bent de sjaak als je iets annuleert.
Ik heb geen toestel ontvangen omdat het niet op voorraad is terwijl op site staat wel op voorraad.
Ik loop nog steeds in een cirkel.

Gewenste Oplossing:

Mijn verlenging gewoon annuleren

Bericht van GSMWeb

1 jaar geleden - Geachte heer Faisel, Wij hebben op uw verzoek de annulering bij uw provider ingediend. Nadat u heeft aangegeven dat de verlenging nog actief zou zijn, hebben wij gelijk contact met de desbetreffende provider opgenomen om dit probleem voor u op te lossen aangezien er iets bij uw provider niet goed gaat met de door ons ingediende annulering. Uiteraard nemen wij zo snel mogelijk contact met u op zodra wij een bevestiging van uw provider hebben ontvangen dat uw abonnement nu op de correcte wijze is geannuleerd. Met vriendelijke groet, Maartje GSMweb.nl

Reactie van de melder van de klacht Mo1984

1 jaar geleden - Dank voor reactie natuurlijk maar het volgende. De annulering is nog steeds niet gebeurd, tmobile weer aan de lijn gehad vandaag twee keer, sterke nog de abonnement is omgezet naar een sim only abonnement ook natuurlijk zonder mijn toestemming. Ik heb GSMWEB vandaag gebeld hierover. Die beweren dat het wel geannuleerd is. Nou alstublieft wees in mijn plaats, wat zou je doen. Het ligt uiteraard bij GSMWEB daar geen twijfel over, maar waarom wordt het niet geannuleerd, ik snap het niet. PS. Ik heb geen toestel ontvangen. Groeten Faisel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mo1984