Mijn Klacht:
Pffff schandalig hoe GSMWEB.NL omgaat met je gegevens en je aan het lijntje houd, van alles beloven en niet nakomen wat binnen 3 dagen geregeld moest worden word nu gewoon een week en na het weekend willen ze je pas weer te woord staan, want ze willen naar huis. hogerop kan je niet spreken omdat die ook naar huis willen en niks kunnen doen word er gezegd tot 21:00 bereikbaar volgens de e-mail ,ook staat er op dr website: abonnement toestel vandaag besteld, binnen 1 tot 2 dagen in huis, maar ook dat is dus niet zo. Elke dag het zelfde verhaal aanhoren dat het in behandeling is en dat ik maar moet afwachten, zijn al sinds maandag bezig , geen terug koppeling niks. Ook niet hoe het ervoor staat met mn aanvraag ik weet nu ook niet wat ze met mn gegevens doen ik vind het gewoon schandalig ook hoe ze je te woord staan. Collega’s luisteren mee en zitten je gewoon uit te lachen en als je op hun pagina zoekt staat er u word binnen 5 min terug gebeld moet ook nog steeds gebeuren van 3dagen geleden, gewoon heel triest. Ze zeggen dat ze wachten op goedkeuring van Tele2 maar ook die hebben niks ontvangen van ze, dat willen ze niet nakijken niks.
Gewenste Oplossing:
Zodra ik op de hoogte gehouden word, als ik vraag om een leidinggevende te spreken, deze dan ook aan de telefoon te krijgen. Ook zou ik willen dat ze beter communiceren met tele2 en als ik aangeef dat tele2 niks heeft ontvangen dat ze het dan alsnog opsturen naar ze. Om dit alles goed te maken wil ik dat het zsm afgehandeld word en een applewatch als goedmaker
