Klacht: Abonnement Tele2

op 05 februari 2020 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 30 januari een nieuw abonnement bij Tele2 aangevraagd bij gsmweb.
Een abonnement met nummerbehoud die moest ingaan op 3005.
Volgende dag kreeg ik mijn telefoon en simkaart toegestuurd.
Na 3 dagen kreeg ik via Tele2 een bericht dat nummerbehoud nog niet mogelijk was en dat ik een nieuw nummer kreeg.
Nieuw nummer ging gelijk de volgende dag in waar ik niet om heb gevraagd.
Tele 2 gebeld dat ik dat niet wilde, maar mijn eigen nummer wilde houden.
Dat lukte dit keer wel vanaf 0106.
Maar nu kan niemand mijn nieuwe nummer annuleren waar ik niet om heb gevraagd.
Inmiddels 4 x met tele2 gebeld en 4 x met gsmweb.
Ik raak hier zwaar geïrriteerd door, vandaar maar hier.
Ga toch geen 4 maanden abonnement betalen a 35 euro omdat mijn huidige provider 1 dag te laat mijn nummer liet gaan.

Gewenste Oplossing:

Dat ze mijn nieuwe nummer annuleren en het contract gaan koppelen aan mijn nummer waar ik nummerbehoud op aan heb gevraagd.
Lijkt mij allemaal vrij logisch, want daar heb ik om gevraagd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HermanBoon