Klacht: GSM tijdens vervoer gestolen uit verpakking

op 08 september 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

IK heb een HTC U Ultra besteld bij E global Central , maar deze is tijdens het transport door DPD uit de verpakking gestolen !
Nu geeft E Global DPD de schuld en anders om geeft DPD E global de schuld ! Waar moet ik nu mijn geld terug vorderen ???
Ik heb een lege verpakking onvangen waar alleen de lader in zat en de boekjes , de GSM zelf was er uit gehaald , ik heb E global alle bewijzen gestuurd maar ze doen er niks meer omdat ik heb niet verzekrrs heb laten verzenden !!!!!!!!

Als ik mijn GSM vergoed zou krijgen ben ik tevreden !
Kosten van deze GSM 550,90 euro !!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Reactie van de melder van de klacht ehbo-post

2 maanden geleden - DAT GELOOF JE TOCH NIET ??? DAT IS DUS DPD ??? ZE MAKEN JE TELEFOON ZOEK EN GEVEN NIET EENS EEN REACTIE HIER ? SCHADALIG !!! DIT is de reactie die ik kreeg : Beste ehbo-post, Je hebt onlangs een klacht gemeld over DPD. Helaas neemt DPD jouw klacht niet in behandeling op Klacht.nl. Laat DPD weten wat je hiervan vindt en geef een cijfer voor de wijze waarop DPD met jouw klacht omgaat! IK HEB ZE EEN 1 GEGEVEN NATUURLIJK !!!!!!!!! Weet iemand wat ik verder nog vopr stappen kan ondernemen ???

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 06 oktober 2017 om 09:23 geantwoord

Heeft op 06 oktober 2017 om 14:03 geantwoord

Beste Maria , De verzender verleent geen enkele medewerking en zegt steeds dat jullie aansprakelijk zijn ! eerder zijden ze nog dat ze we contact met jullie gehad hadden , maar daar heb ik ook niks meer van vernomen.
E Global Central schuift alles op jullie af en ik ben het slachtoffer .
Wat kan ik doen ???? Help mij aub.
Met vriendelijke groet
Peter van Gaal

Alle klachten die gemeld zijn door ehbo-post