Klacht: wel betaald, niet geleverd,

riabosse op 29 januari 2013 over Groupon in de categorie Coupon Sites

tot voor kort heb ik geen klachten gehad, artikelen werden keurig op tijd geleverd, maar.
op 14 december krijg ik de bevestiging van mijn bestelde groupon thermokleding., op 8-1-2013 krijg ik een mail dat het product uiterlijk 18 -1-2013 geleverd zal worden.
op 19 1- meld ik dat het nog niet geleverd is, ja, er kan met de post ook wel eens iets mis gaan.
om een lang verhaal kort te maken. [email protected] wordt 2 weken later pas gelezen, er is een achterstand, heb ik van een medewerker gehoord. Vandaag heb ik deze info ontvangen, er zijn door mij diverse telefoontjes met zeer lange wachtijd van 15min tot 30 minuten an gespendeerd, vele mails. De enige reactie wat ik via de mail kreeg op een mail die niet afgeleverd was ik opnieuw terug stuurde was dat het hun spijte en dat er een storing was ondertekend Hesli.
vandaag werd mij verteld dat er op 24 -1 melding gedaan was en dat ik 10 dagen moest afwachten. Indien nog niets geleverd was, dan kan ik weer via info@groupon reageren… en dan wetende dat er een achterstand is van 2 weken. Hier word ik niet blij van
ik heb dus 2 klachten, 1 niet nakomen van levering en niet reageren op e-mails

Dat het bestelde product geleverd wordt en dat groupon mij op kort termijn bericht geeft van de status van het bestelde

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 31 januari 2013 om 14:33 geantwoord

Beste Ria,

Volgens onze gegevens is uw klacht behandeld en opgelost. Indien dit niet zo is, laat het ons dan alstublieft weten. Dat kan door te reageren op dit bericht of stuur een e-mail naar [email protected].

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door riabosse