Klacht: Verkeerde product gestuurd, geen verzendkosten vergoed en geen antwoord meer.

Tintal op 23 januari 2013 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Onlangs een harddisk besteld via Groupon.
Deze na enkele weken nog niet ontvangen, dus contact opgenomen. Volgens Groupon zou er al geleverd zijn en getekend voor het pakket. Wellicht door mijn buren, maar ik heb niks ontvangen. Groupon zou dit uitzoeken en ondertussen alvast een nieuwe zoeken.
Vervolgens hebben zij een andere harddisk opgestuurd (geen compact model en geen USB 3 zoals ik had besteld). Ik kon deze weer terugsturen en zou mijn kosten vergoed krijgen.
De harddisk die ik had besteld was inmiddels echter niet meer leverbaar, dus sta ik weer met lege handen na veel gedoe. Na terugsturen geld terug gehad voor de harddisk, maar niet voor de verzendkosten terwijl dit wel was afgesproken omdat het om een fout van Groupon ging. Na drie maal verzoek tot terug betalen van mijn verzendkosten nog steeds geen antwoord gehad.
Daarnaast hebben ze me ook nooit meer laten weten waar het eerste pakketje is gebleven. Ik zou het fijn vinden als ik alsnog namelijk dat product had ontvangen als ze hem hadden achterhaald. Nu sta ik met lege handen en heeft het me ook nog eens geld gekost!

Op zijn minst het vergoeden van de kosten om het verkeerde product terug te sturen. De harddisk ga ik wel ergens anders bestellen al had ik hem al lang nodig.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupon beoordeeld.

Groupon

Heeft op 24 januari 2013 om 14:41 geantwoord

Beste Erwin,

Volgens onze gegevens is uw klacht behandeld en opgelost. Indien dit niet zo is, laat het ons dan alstublieft weten. Dat kan door te reageren op dit bericht of stuur een e-mail naar [email protected].

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - De klacht is niet in zn geheel opgelost. Ik heb wel vergoeding voor de harddisk gekregen, maar niet voor de verzendkosten zoals afgesproken was. Ook krijg ik nog steeds geen antwoord hierover van Groupon na verscheidene emails. Vreemd dat Groupon jullie wel antwoord en meldt dat dit is opgelost. Dat is simpelweg niet waar.

Alle klachten die gemeld zijn door