Klacht: Swarovski armband te laat geleverd en retour gezonden.

paletmes op 11 januari 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Na een telefoontje naar Groupon, waar de armband bleef die ik had besteld, ruim op tijd zodat het product ook onder de kerstboom zou liggen, werd mij medegedeeld dat het zeker voor kerst bezorgd zou worden.Twee dagen na de kerst werd de armband bezorgd. Het bleek ook nog tegen te vallen en paste niet. Ik heb een retourcode via de mail gekregen en het bleek dat de retourkosten voor mijn eigen rekening kwamen.
Ik heb €8,50 verzendkosten moeten betalen, zonder bewijs van verzending, want dat bewijs zou mij nog eens €5,00 gaan kosten.
De verzendkosten zou ik kunnen verhalen op het bedrijf waar de armband vandaan kwam, in China!!
Ik heb nog niets gehoord van Groupon of de zending is ontvangen en nog geen geld teruggekregen.

Mijn geld terug, dat is dus €29 + €5,50 + €8,50, die ik heb besteed aan de retourzending.
Totaal dus €43,00.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 27 november 2012 om 13:38 geantwoord

Beste Margo,

Volgens onze gegevens is uw vraag behandeld en opgelost. Indien dit niet zo is, laat het ons dan alstublieft weten. Dat kan door te reageren op dit bericht of stuur een e-mail naar [email protected].

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Er is totaal geen oplossing geweest. We zijn nu al bijna 1 jaar verder, ongelooflijk dat ik nu deze mail krijg. Ik heb de armband maar weggegeven en ben nu €43 armer. Nooit meer!!

Alle klachten die gemeld zijn door