Klacht: Superslecht restaurant Oriental

oostvoorne op 02 februari 2013 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Goededag
Wij hebben 23-01 gegeten bij Oriental Park en hierbij willen we doorgeven dat dit een superslecht restaurant is.. We kopen zo vaak bij Groupon, maar hebben dit echt nog nooit meegemaakt. Graag ons geld terug

Slecht, lauw/ koud eten.
Vrolijke bediening
Eten werd niet aangevuld
Buffetten zagen er vies uit…gedurende de gehele tijd dat we daar zaten is er niet één keer een doek gehaald langs de buffettenhoek.
Ziet er vies uit.
We stonken, omdat er geen goede afzuiging was.
De bediening liep in vieze kleding.Spijkerbroek met goor shirtje. Kok liep in vuile kleding.Personeel ging achter vies gordijntje zitten eten,
Schone glazen waren op.
Geen alcoholvrij bier
We namen stukje appeltaart met een slagrromsoesje toe, echter was bevroren. Toen ik aan de dame vroeg om dan de taart maar te ontdooien in de magnetron, heeft ze de slagroomsoes erbij laten liggen, zodat het één natte drap werd.
Salade werd niet bijgevuld.
Bij soep lag geen brood, maar croissants, die zo hard waren dat ze uiteindelijk zijn weggegooid.
Vieze wc’s.
Er waren mensen die na een kwartier gewoon wegliepen, zo vies goor was alles.
Personeel onprofessioneel.

We hebben al zo vaak bij jullie bonnen gekocht, maar dit nog nooit meegemaakt. Zo slecht en vies was deze zaak.We gaan er dan ook van uit dat jullie dit netjes oplossen.

Aanschafdatum: 22.01.2013

Op z.n minst een antwoord van jullie na 3 mailtje en 2 telefoontjes. Geld terugstorten of tegoed bon voor een latere aankoop.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 08 mei 2013 om 11:35 geantwoord

Beste Martin,

Volgens ons systeem is het probleem inmiddels opgelost. Wij hebben de compensatie voor u in orde gemaakt. Nogmaals onze excuses voor al het ongemak.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door