Klacht: solar lamp wordt niet geleverd

a4gever op 20 januari 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Heb in oktober solar lamp via groupon gekocht, € 20 betaald, ook aan euro1supply € 7 betaald, krijg allerlei mails. Dat geld ontvangen is en verstuurd wordt, zou 3-6 weken duren, geduldig gewacht, dan een bericht eind december dat het opgestuurd is en binnen 15 dagen ontvangen zal worden. vele mails gestuurd ook naar groupon, nooit een antwoord gehad. ook met groupon gebeld, deze konden alleen zeggen dat het geleverd zou worden, verder ondernemen zij geen enkele stap. hele slechte service ondanks dat ze bij radar zo hun best hebben gedaan om goed uit de verf te komen, helaas waardeloos.

ik wil eigenlijk de lamp niet meer, maar wel mijn € 27 euro terug van groupon want dat is mijn verkoper, euro1supply laat toch niets van zich horen.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 02 februari 2012 om 17:59 geantwoord

Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Via onze eigen klantenservice kunnen we dit wel. Je kunt contact met ons opnemen via [email protected] of telefonisch op 020 435 0369.

Alle klachten die gemeld zijn door