Klacht: Product niet ontvangen

Juudje1 op 16 januari 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik heb op 5 december een swarovski ketting besteld bij Groupon, ik heb de groupon meteen verzilverd wat ook volgens een medewerker van groupon goed is gegaan. Tien dagen na het inwisselen van de groupon zou ik de ketting ontvangen, dat gebeurde niet dus heb ik er achteraan gebeld en kreeg te horen dat de levering iets langer duurde maar dat ik de ketting voor kerst zou ontvangen. Dit was niet het geval dus heb ik nog een keer gebeld, toen werd mij verzekerd dat de ketting tussen kerst en oud&nieuw geleverd zou worden. Weer gebeurde dit niet. Daarom weer gebeld en de medewerkster die ik aan de telefoon had zou het doorgeven aan de afdeling die dit soort zaken regelt en binnen enkele dagen zou er contact met mij worden opgenomen. Dit is nog altijd niet gebeurd, ook niet nadat ik er zelf nogmaals een mail achteraan heb gestuurd.

Het zo snel mogelijk ontvangen van het product en een vergoeding krijgen voor het ongemak.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door