Klacht: Groupon lost probleem niet op.

op 13 februari 2013 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Wij hebben een groupon aangeschaft Grouponcode: 0010191KY7
een all-you-can-eat rijsttafel voor 2 of 4 personen bij Indiaas restaurant Kamasutra, ondanks diverse pogingen te reserverewat niet mogelijk was volgens restaurant hebben we op 4 december nogamaal een schriftelijke poging gedaan om op 12 januari te reserveren wat volgens een telefonische onderhoud met medewerkers van het restaurant mogelijk was!

Heb derde week telefonisch contact proberen te krijgen met Groupon, wat niet lukte, daarna een klacht op de site ingevoerd daar krijg ik pas op 8 februari antwoord op Quote Ramona, 08-Feb 15:27 (CET):
Beste Tom,
Bedankt voor uw bericht. Wat jammer dat u geen gebruik hebt kunnen maken van uw gekochte voucher
Omdat u geen gebruik heeft kunnen maken van uw Groupon hebben wij de mogelijkheid om het aankoopbedrag te restitueren in credits.
Credits kunt u inzetten voor een volgende aankoop op groupon.nl en zijn twaalf maanden geldig. Tijdens het afrekenen van een groupon kunt u aanvinken dat het totaalbedrag met credits verrekend moet worden. U kunt uw creditoverzicht bekijken via Mijn Account > Mijn credits.
Ik hoop spoedig antwoord van u te ontvangen.
Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Ramona
Customer Support

Groupon Netherlands B.V.
www.Groupon.nl
T: +31 20 435 03 69
F: +31 20 890 76 35
E: info@Groupon.nl

Ik heb geantwoord dat dit accoord was!

Krijg ik nu volgende antwoord:
________________________________________

Ramona, 13-Feb 19:02 (CET):
Beste Tom,
Helaas moeten wij u mededelen dat het verzoek tot terugbetaling in credits is afgewezen. De reden hiervoor is omdat uw voucher buiten de 2weken na verloop datum valt.
Onze oprechte excuses voor het ervaren ongemak, Wij hopen dat u in de toekomst betere ervaringen zult opdoen met groupon.

Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Ramona
Customer Support

Groupon Netherlands B.V.
www.Groupon.nl
T: +31 20 435 03 69
F: +31 20 890 76 35
E: info@Groupon.nl
Hoe beoordeelt u de ondersteuning die u hebt ontvangen?
Dit ticket is beoordeeld als Goed, ik ben tevreden
U mag uw beoordeling of opmerking nog wijzigen.

Als men de telefoon beantwoord of een email op tijd beantwoord zit je altijd binnen de 14 dagen nu dus niet!

Ze mijn geld terug storten

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 14 februari 2013 om 11:09 geantwoord

Beste Tom,

Volgens onze gegevens is uw klacht behandeld en opgelost. Indien dit niet zo is, laat het ons dan alstublieft weten. Dat kan door te reageren op dit bericht of stuur een e-mail naar support@groupon.nl.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Tom den Boer