Klacht: geen levering product

[email protected] op 05 januari 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Sinds een aantal jaar ben ik een tevreden klant bij Groupon. Helaas gaat het nu goed mis:
op 25 november heb ik via groupon de stofzuiger dirt devil infinety voucher gekocht en ingeleverd, met daarbij nog 6,95 aan verzendkosten betaald. de levertijd stond op 2 weken. Nu ruim 6 weken later nog geen product ontvangen. meerdere malen via de site contact gezocht met bedrijf Dimass. geen reactie, ook niet na 4x mailen. Ook groupon ingelicht en gevraagd om een reactie. Ook geheel geen reactie terug. Dit is niet correct en ik verwacht een verklaring voor hetgeen dat is ontstaan.

levering van het product, graag met uitleg een excuus. Is dit niet mogelijk, dan geld terug

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 02 februari 2012 om 17:41 geantwoord

Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Via onze eigen klantenservice kunnen we dit wel. Je kunt contact met ons opnemen via [email protected] of telefonisch op 020 435 0369.

[email protected]

Heeft op 05 februari 2012 om 11:36 geantwoord

telefonisch heb ik tot tweemaal toe vernomen dat er aan de klacht gewerkt wordt. na een week wachten en nog eens bellen krijg ik exact hetzelfde antwoord. mijn bestelling van 25 november vorig jaar laat heel erg lang op zich wachten. Ik vindt dat er geen blijk is dat er een actie wordt ondernomen om mijn klacht te verhelpen. en ben teleurgesteld.

Alle klachten die gemeld zijn door