Klacht: Electro lounge (electrische boxspring, 1699 euro!!!!), aug. betaald, geen bed ontvangen, ik wil mijn geld terug!

NicoleHo op 18 januari 2013 over Groupon in de categorie Coupon Sites

In augustus hebben we de Electro Lounge besteld via GROUPON bij Visco medical/Bedmaster. Nadat we Euro 1699,– overgemaakt hebben, kregen we geen bevestiging van Visco medical, omdat ik toch graag wilde weten of we in het systeem stonden voor een electrische boxspring, heb ik gebeld naar Visco Medical. Na veel bellen omdat er gewoon nooit opgenomen werd, was er eindelijk contact; het bed kwam niet op tijd. Wel vervelend als je het oude bed al kwijt bent.

De leverdatum werd waarschijnlijk 18 December 2012. Inmiddels stond ons geld a 1699,- euro al ongeveer 4 maanden op een rekening van een ander. Omdat we niets hoorden naarmate de datum dichterbij kwam hebben we weer gebeld, alleen we kregen geen gehoor dagen achter elkaar.

Hierna zijn we gaan bellen naar GROUPON. Deze gaf aan dat ze al meer klachten hadden en dat Visco Medical als uiterste datum 28 december kregen om te leveren en anders gaan ze de deal afblazen en het geld terugstorten aan ons als klant.
Tot dusver had ik nog vertrouwen in Groupon, het klonk immers overtuigend…

Inmiddels heb ik om de dag naar Groupon gebeld en heb ik nog steeds mijn geld niet terug! Er moet ‘gewacht’ worden op goedkeuring van betreffende afdeling, maar deze komt gewoon niet!! En uiteraard kan ik ook niet doorverbonden worden met iemand die voor mij de knoop door kan hakken en het geld terug gaat storten…

Ik begrijp niet dat ze op deze manier met klanten omgaan!

1699 euro binnen een week teruggestort op mijn rekening!!!

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 29 januari 2014 om 11:22 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Volgens onze gegevens is uw klacht behandeld en opgelost. Indien dit niet zo is, laat het ons dan alstublieft weten. Dat kan door te reageren op dit bericht.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door