Klacht: De witte lch

Mo0205 op 18 mei 2013 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In een kantoorruimte ergens driehoog achter in Tilburg, met 6 man tegelijk. Wat ik niet erg vind. Een kale ruimte waar de stoelen in staan. 2 vriendelijke personeelsleden. Geen stromend water. Ze droegen bij iedereen dezelfde handschoenen. Iedereen spuugde in hetzelfde gootsteentje wat was neergezet, erg vies. De bitjes lagen klaar en de vraag is of ze niet hergebruikt worde, al met al een niet pluis gevoel. De voorhanden zijn wat witter, er is niet gekeken naar voor en na. Maar mijn zijkanten zijn net zo geel en lijken geler doordat de voorhanden wel witter zijn. Verder zitten er witte vlekken op die volgens het personeel verdwijnen. Geen foldertje ofzo over wat wel of niet te doen na het bleken. Een niet pluis gevoel en niet tevreden over het resultaat

Gewenste Oplossing:

Professionele ruimte, stromend water, zien dat de bitjes uit de verpakking komen, schone handschoenen. Folder met nazorg, en betere boeking...alles moet eigenlijk veranderen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Groupon

12 jaren geleden - Beste Monique, Hartelijk bedankt voor uw bericht. We vinden het ontzettend vervelend om te vernemen dat uw bezoek aan 'de Witte Lach' in Tilburg niet naar wens is verlopen. Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail met meer informatie gestuurd naar het e-mailadres waarmee u geregistreerd staat bij Groupon. Met vriendelijke groeten, Het Groupon-team

Groupon

Heeft op 21 mei 2013 om 10:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 21/5 mail naar de klant gestuurd en aangeboden de helft van het aankoopbedrag terug te betalen in de vorm van credits.

Alle klachten die gemeld zijn door