Klacht: Niet geleverd

hansclaassen op 26 februari 2014 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✅ Klacht opgelost op 10 maart 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste heer/mevrouw, Vervelend dat u uw bestelling nog steeds niet heeft ontvangen. Graag ontvangen wij de aanbiederscode en uw adresgegevens ter controle op [email protected]. Wij kunnen de leverancier dan verzoeken om uw bestelling nogmaals te verzenden. Wij hopen u hierbij...

Bedrijf Groupdeal
Categorie Coupon Sites
Status Opgelost
Datum 26 februari 2014

Een klant heeft op 6 januari een horloge besteld via Groupdeal en hiervoor 5,95 euro betaald. Het horloge is echter niet geleverd. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Op 6 januari heb ik een horloge besteld en 5.95 euro betaald.
nr groulGD27771250020

Gewenste Oplossing:

levering

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Groupdeal

Heeft op 10 maart 2014 om 14:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Vervelend dat u uw bestelling nog steeds niet heeft ontvangen.

Graag ontvangen wij de aanbiederscode en uw adresgegevens ter controle op [email protected].
Wij kunnen de leverancier dan verzoeken om uw bestelling nogmaals te verzenden.

Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GroupDeal
[email protected]

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM