Klacht: grote ergernis bij vertraging in Istanbul

op 08 december 2015 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Vrijdag 6 november 2015 vlogen wij met 4 personen van Kathmandu naar Istanbul. Een vertraging van 13 uur was minder dan 1 week van tevoren aangekondigd. Vervelend, maar daar konden we mee leven. Echter de service en vergoeding was ronduit slecht. Het kostte 4 uur om ons van het vliegveld in het hotel te krijgen door lange wachttijden bij de balie van Turkish Airlines. Onnodig, TA wist immers al dat die vlucht vertraagd was. Bovendien waren we verplicht een visum te kopen (4 keer € 25,00). Ik heb TA tot 2 keer toe een verzoek moeten sturen om de visumkosten terug te storten. TA koopt het af door de klant een EMD (voucher) van € 25,00 te geven die je elektronisch kunt gebruiken bij je eerstvolgende boeking. Slechte oplossing lijkt ons. Wij willen gewoon die 4 keer € 25,00 retour. Ik heb dat in een eerdere mail ook al kenbaar gemaakt, maar daar wordt niet op gereageerd.
Al met al slechte service van een luchtvaartmaatschappij die hoog staat aangeschreven.

Terugbetaling van 4 visa, ofwel 4 keer € 25,00

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over turkish airlines

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over turkish airlines nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Flightlaw

4 maanden geleden - Wellicht heeft u recht op een schadevergoeding. Wij kunnen u helpen aan een compensatie. Meld u aan op www.flightlaw.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door Maria Angelica Kleinendorst