Klacht: Grote bek na aanrijding, en weg rijden zonder gegevens uitwisselen

op 21 juli 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag stonden wij in de ochtend de auto’s vol met handel te lossen. De bestuurder van een Volkswagen crafter met kenteken 4-VGK-74 rijd achteruit tegen ons aan. Vervolgens stapt de bijrijder uit en begint tegen ons te schelden waarom die bus daar staat in slecht verstaanbaar Nederlands. vervolgens blijft hij mekkeren om een schade formulier. wanneer hij die uit mijn handen heeft gegrist gaat hij er vandoor zonder verder nog wat te zeggen. De chauffeur die daadwerkelijk reed heeft geen wordt tegen ons gezegd en is met zijn bijrijder er vandoor gegaan.

wanneer deze hoogst onfatsoenlijke bijrijder met chauffeur die gewoon doet of zijn neus bloed ontslagen wordt, en onze schade wordt vergoed!

10 uur geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

10 uur geleden - Hallo Donny, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend jammer om dit te moeten lezen, dit is uiteraard niet de normale gang van zaken! Aan de hand van het kenteken, kunnen wij helaas niet achterhalen welke chauffeur dit is geweest. Zou je kunnen aangeven waar, wanneer en hoelaat dit ongeveer heeft plaatsgevonden? Alvast bedankt! Mvg, Stephanie

Alle klachten die gemeld zijn door dmwijnands