Klacht: tekst meterstanden opnemen klopt niet en greenchoice kijkt toch me alhoewel ik het uitgezet heb

op 10 januari 2020 over Greenchoice in de categorie Energieleveranciers

Klantnummer: 230176

Beste mevrouw van der Staaij,

Binnenkort ontvangt u van ons de jaarnota voor het volgende adres: Katendrechtsestraat 329. Helaas is het ons niet gelukt om de standen van uw slimme meter op te vragen. Daarom vragen wij u om zelf uw meterstanden door te geven.

Klik hier om direct uw meterstanden door te geven.

Is het niet duidelijk hoe u de meterstanden kunt aflezen? Bekijk hier het instructiefilmpje over het aflezen en invullen van meterstanden.

Jaarnota
Zodra wij de meterstanden hebben ontvangen maken wij uw jaarnota op. Deze ontvangt u binnen 3 weken. Als u geen meterstanden doorgeeft, maken wij een berekening van uw energieverbruik over de afgelopen periode. We baseren dit op het gemiddeld verbruik op uw adres van voorgaande jaren.

Wij willen u vriendelijk verzoeken de actuele meterstanden binnen 5 werkdagen door te geven via Mijn dossier.

Alvast hartelijk bedankt.

Evert den Boer
Algemeen Directeur

Vanmorgen vertelde een medewerker mij, dat Greenchoice de meterstanden gewoon afleest, dus is de zin van E. de Boer een leugen dat Greenchoice dat niet kan, de medewerker wist mij de standen te vertellen. E. de Boer dreigde de gemiddelde standen te gaan gebruiken als ik ze niet doorgeef, zie zijn mededeling.De medewerker vertelde dat het doorgeven alleen dient om te controleren of het klopt. Weer een leugen en dat voor iemand die meent directeur te zijn. Daarbij had ik Greenchoice wegens een gebrek aan enig vertrouwen uitgezet,maar toch kan er meegekeken worden, weer een leugen..De plaatjes met de zogenaamde gemiddelde gebruikers bleken namelijk uit de lucht gegrepen want Greenchoice weet helemaal niet of die gebruiker die zo zuinig zou zijn, ook wel thuis is of een jaar in het buitenland zit,dan wel opgenomen om een of andere reden.Je kunt alleen vergelijken als je zeker weet dat de thuis situaties gelijk zijn.Ik noem het manipuleren.

Als de leiding van greenchoice ophoudt te liegen, arrogantie achterwege laat en doet wat het zegt te doen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greenchoice over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greenchoice in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greenchoice een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greenchoice

Heeft op 10 januari 2020 om 11:50 geantwoord

Heeft op 23 januari 2020 om 16:39 geantwoord

Als Greenchoice toch mijn meterstanden uitleest hoort in een mail te staan dat de meterstanden voor eigen controle kunnen worden opgenomen en blijft de inhoud van de mail waar de directeur in vermeld dat Greenchoice dat niet kan, gewoon een leugen,want Greenchoic kan dat wel en dat gebeurt dus ook. Daarbij vermeldde ik dat de vergelijkingen met die statistieken nergens op slaan omdat je pas iets kunt vergelijken als de situaties gelijk zijn, dus manipulatie.En mijnheer van der Stigchel, uw toon in de mail is aanzielijk klantvriendelijker dan aan de telefoon.

Alle klachten die gemeld zijn door 230176