Klachten over Greenchoice

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Greenchoice in de categorie Energieleveranciers. Bovenaan deze pagina staat het aantal... Lees meer >

96% van alle klachten opgelost. Nog 24 klachten nodig voor een plaats in de categorie Energieleveranciers

96%
26 klachten gemeld
0 openstaande klachten
1 klachten in behandeling
25 klachten opgelost
2.8 /10
13 stemmen
13

Tijdslijn

Optie online aangevraagd maar bij ontvangst contract bleek meteen dat ze een hoger maandbedrag rekenen dan online aangeboden. Meteen binnen een week dus geannuleerd wat genegeerd is. Mijn klachten hierover, over het te hoge maandbedrag en meerdere opzeggingen blijven genegeerd... Lees meer

Greenchoice heeft mijn contract opgezegd bij mijn huidige energieleverancier zonder mijn instemming. Er wordt niet gereageerd op mailtjes, telefonisch afspraken worden niet nagekomen. Ik zie dat er vandaag zelfs geld is afgeschreven van mijn bankrekening. Ik heb de klacht ook ingediend... Lees meer

Opzegboete onterecht

Klacht van op 16 februari 2020 over Greenchoice in de categorie Energieleveranciers

Ik ben destijds (februari 2018) een jaarcontract aangegaan bij Qurrent, omdat ik toen al bezig was met verhuizen. Vervolgens ben ik ook na ommekomst van het jaar blijven afnemen bij Qurrent. Dit contact is, zonder dat ik daar iets over... Lees meer

problemen met juiste eindrekening

Klacht van op 16 februari 2020 over Greenchoice in de categorie Energieleveranciers

We hebben zijn sinds 1 jaar over naar zakelijkstroom van greenchoice. en de eerste jaar rekening is veel hoger 1500 Kw meer stroom en ook veel meer gas.Nu reageert greenchoice op geen enkel e-mail bericht van ons. We willen dat de nota... Lees meer

Helaas reageert Greenchoice alleen als ze via Klacht.nl benaderd worden, dus helaas doe ik het weer via dit medium. Ik heb stroom van Greenchoice wegens verhuizing opgezegd, maar ik nam al sinds 1-1-2018 stoom af van Qurrent, nu (zonder overigens... Lees meer

Ik heb opgezegd wegens verhuizing. Dit gaat heel lastig; in de klantportaal is het niet te doen, en je moet bellen of het via Twitter melden. Dat laatste heb ik gedaan, maar er wordt gewoon niet op gereageerd. Intussen heb... Lees meer

Klantnummer: 230176Beste mevrouw van der Staaij,Binnenkort ontvangt u van ons de jaarnota voor het volgende adres: Katendrechtsestraat 329. Helaas is het ons niet gelukt om de standen van uw slimme meter op te vragen. Daarom vragen wij u om zelf... Lees meer