Op 6-12-24 worden bij een bezoek toezeggingen gedaan door JK, waardoor o.a. een vordering op Greenchoice ontstaat van minimaal 639,13. De toezeggingen worden echter niet door hem nagekomen. Ook niet na een bezoek op 2-2-2025.
Op 20 maart wordt de levering... Lees meer
In 2020 heb ik helaas al eerder gebruik moeten maken van dit platform om Greenchoice tot de orde te roepen. Gelukkig pakte dit goed uit, maar het is wel heel erg jammer van mijn tijd dat dit weer nodig is.
Met... Lees meer
Ik heb ca, 3 maanden voor afloop van het huidige contract bij greenchoice, een nieuw contract via gaslicht.com afgesloten bij wederom greenchoice. Niet wetende dat ik op dat moment al klant was bij greenchoice.(ik sluit elk jaar een nieuw... Lees meer
Greenchoice verkoopt data van oud contractanten (inklusief bankgegevens) aan callcentra om zodoende weer nieuwe vaste contracten te verkopen. Wanneer je offerte ontvangt wordt dit automatisch omgezet (zonder toestemming) in contract. Pas dus op!!!! Lees meer
Ondanks herhaaldelijk verzoek is de salderingsregeling niet toegepast, ook niet na interventie van rechtsbijstand die het niet salderen inderdaad onterecht vonden.
Vandaag werd ik tot mijn verbazing door Greenchoice gebeld, geen idee waarover maar waarschijnlijk voor een verkooppraatje. Waar halen ze... Lees meer
Afgelopen week vijf keer gebeld door Greenchoice. Aangegeven dat ik niet gebeld wil worden en ze mijn nummer mogen verwijderen. Wordt niks op uit gedaan. Nummer van Greenchoice is geblokkeerd maar nu zit de voicemail vol met hijgende callcenter medewerkers. Lees meer
Per 1 april 2024 wordt het daltarief overdag toegepast en het hoge tarief van overdag gaat naar de nacht.
Green choice kan niet aangeven vanaf hoe laat tot hoe laat het overdag lage tarief dan van toepassing is. Klantenservice geeft... Lees meer
Bij mijn ingediende klacht staat dat het is opgelost, dit is echter niet zo. Greenchoice heeft zelf een onderzoek ingesteld en hun conclusie is dat zij alles goed gedaan hebben. Lees meer
Ik krijg van Greenchoice een Jaarnota na 7 maanden.
Reden hiervoor is de meterwissel door Liander van mijn elektriciteit.
Het betreft een slimme meter.
Nu krijg ik ineens een afrekening!
Normaal gesproken zou ik deze pas in juli/augustus moeten krijgen na het voordeel van... Lees meer
Hallo,
In november via Green choice heb ik een aanbod kreeg van langst prijs als ik over stap naar Green choice €144, maar belijk na eerste betaling heb ik bijna twee keer zo hoog dan we hadden afgesproken betaald. Daarom... Lees meer