Klacht: Saldering

wacht al lang op 26 april 2024 over Greenchoice in de categorie Energieleveranciers

Ondanks herhaaldelijk verzoek is de salderingsregeling niet toegepast, ook niet na interventie van rechtsbijstand die het niet salderen inderdaad onterecht vonden.
Vandaag werd ik tot mijn verbazing door Greenchoice gebeld, geen idee waarover maar waarschijnlijk voor een verkooppraatje. Waar halen ze het lef vandaan.
Ik heb aangegeven dat ik nooit meer iets met Greenchoice te maken wil hebben

Alsnog salderen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greenchoice over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Greenchoice in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greenchoice een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greenchoice

Heeft op 29 april 2024 om 08:59 geantwoord

wacht al lang

Heeft op 03 mei 2024 om 13:26 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Er is helemaal geen oplossing geboden, ik heb gegevens gemaild maar geen reactie ontvangen.

Bericht van Greenchoice

1 maand geleden - Beste heer, mevrouw, Helaas hebben we geen e-mail mogen ontvangen. Zou u uw contactgegevens als een reactie op dit bericht kunnen sturen? Dan nemen we uw klacht graag in behandeling. Met vriendelijke groet, Jordi Kruis

Reactie van de melder van de klacht wacht al lang

1 maand geleden - Ik heb weer hetzelfde bericht ontvangen als op 29 april. Op dat bericht heb ik geantwoord, dus de gegevens zijn bekend. Het opnieuw vragen is (net als op 29 april) een afleiding manoeuvre om de schijn te creëren dat er iets gedaan wordt. Als Greenchoice serieus iets wil doen dan kunnen ze via deze site met een oplossing komen.

Alle klachten die gemeld zijn door wacht al lang