Klacht: Opzegging niet verwerkt, Greenchoice reageert nergens op

op 28 januari 2020 over Greenchoice in de categorie Energieleveranciers

Ik heb opgezegd wegens verhuizing. Dit gaat heel lastig; in de klantportaal is het niet te doen, en je moet bellen of het via Twitter melden. Dat laatste heb ik gedaan, maar er wordt gewoon niet op gereageerd. Intussen heb ik een automatische incasso terug geboekt, omdat ik niet meer in de woning woon, maar daarvoor krijg ik wel DIRECT de volgende dag een aanmaning. Dat dan weer wel. Ik wil dat eerst de opzegging wordt afgehandeld.

Reageren op contactpogingen en de opzegging correct verwerken. Stoppen met incasso's sturen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greenchoice over deze klacht.

Bericht van Greenchoice

5 maanden geleden - Beste mevrouw Haverkamp,Heeft u voor mij het adres of het klantnummer waar uw klacht betrekking op heeft? Via de verstrekte gegevens aan Klacht.nl kan ik geen dossier van u ophalen binnen ons systeem.Bij voorbaat dank, M. van der Stigchel

Reactie van de melder van de klacht De Zomerkoningin

5 maanden geleden - Klantnr 1953436

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greenchoice in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greenchoice een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greenchoice

Heeft op 29 januari 2020 om 09:26 geantwoord

Heeft op 30 januari 2020 om 21:17 geantwoord

Ik wil dit dossier heropenen. Ik neem sinds 1-1-2018 stoom af van Qurrent, nu (zonder mijn toestemming!) Greenchoice. Dik 2 jaar, en nu durft Greenchoice my een OPZEGBOETE in rekening te brengen! Dit accepteer ik niet; graag een aangepaste eindnota versturen Dik 2 jaar trouwe klant, en dan uitgezwaaid worden met een opzegboete.

Bericht van Greenchoice

5 maanden geleden - Beste mevrouw Haverkamp,Hartelijk dank voor uw bericht.Het klopt inderdaad dat u een opzegboete heeft ontvangen betreffende uw afmelding. U had namelijk een overeenkomst afgesloten voor drie jaar en hiervan was de looptijd nog niet verlopen. De eindnota is dan ook correct en zal niet worden aangepast.Met vriendelijke groet, M. van der Stigchel

Alle klachten die gemeld zijn door De Zomerkoningin