Klacht: Onterecht klant op huidige woonadres zonder instemming

op 17 februari 2020 over Greenchoice in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Greenchoice heeft mijn contract opgezegd bij mijn huidige energieleverancier zonder mijn instemming. Er wordt niet gereageerd op mailtjes, telefonisch afspraken worden niet nagekomen. Ik zie dat er vandaag zelfs geld is afgeschreven van mijn bankrekening.
Ik heb de klacht ook ingediend bij Greenchoice zelf maar omdat ik geen vertrouwen heb in de snelheid van reageren ook een klacht via dit platform ingediend.

Gewenste Oplossing:

Restitutie van de geïnde energiekosten en herstellen van de opzegging van mijn huidige leverancier Budgetenergie en compensatie voor de door mij genomen moeite in tijd en energie om dit proberen op te lossen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greenchoice over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greenchoice in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greenchoice een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greenchoice

Heeft op 24 februari 2020 om 08:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Umsmit