Klacht: Klachten worden niet afgehandeld, wel dreigen met afsluiting

Zeerobtevreden op 08 oktober 2021 over Greenchoice in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben sinds 3 maanden verhuisd en Greenchoice vond het nodig mijn maandtermjn maar in 1x met 3 x te verhogen.
8 klachtenbrieven zonder ook maar enige ractie verder, en een nutteloze discussie op trustpilot en ook hier, dreigen ze me nu af te sluiten, zonder ook maar een eerdere herinnering of wat dan ook. Niet rechtsgeldig trouwens.
Prima, wie niet horen wil moet maar voelen en ze mogen het in de rechtbank uitleggen

Gewenste Oplossing:

Normaal/oude maandbedrag berekenen en verrekenen, opzegging welke ik inmiddels 4 heb gedaan bevestigen, SCHRIFTELIJK EN OPRECHT EXCUUS VOOR ALLE ELLENDE DIE ZIJ VEROORZAKEN

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greenchoice over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Greenchoice in behandeling genomen

Bericht van Greenchoice

3 jaren geleden - L.S. Ik zou u graag willen helpen met het aanpassen van uw termijnbedrag. Mag ik uw klantnummer zodat ik uw dossier er bij kan zoeken? Met vriendelijke groet, Martijn van den Ende Greenchoice

Reactie van de melder van de klacht Zeerobtevreden

3 jaren geleden - Dit hebben jullue telefonisch al eerder toegezegd, maar niets mee gedaan. En dat neemt de afsluiting vh gwl toch niet weg? Ik heb jullie hoofdkantoor een aangetekende brief gestuurd, deze is vanmorgen door hen ontvangen. Regel het maar via hen. En anders zie ik julle wel in de Rechtbank Ik ben echt helemaal klaar met jullie!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greenchoice een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greenchoice

Heeft op 13 oktober 2021 om 09:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

L.S.

Hartelijk dank voor uw reactie.
Ik kan helaas uw gegevens niet vinden op basis van uw e-mailadres. Ik kan u niet helpen als ik niet weet over welk dossier uw klacht gaat. In afwachting van uw brief lijkt het me goed de discussie hier af te sluiten.

Met vriendelijke groet,

Martijn van den Ende
Greenchoice

Bericht van Greenchoice

3 jaren geleden - L.S. Ik zou u graag verder helpen maar dat is niet mogelijk als ik niet weet wie u bent. Mag ik uw klantnummer zodat ik uw dossier er bij kan zoeken? Met vriendelijke groet, Martijn van den Ende Greenchoice

Reactie van de melder van de klacht Zeerobtevreden

3 jaren geleden - Ik wil de klacht zwart op wit PER POST THUIS BEVESTIGD KRIJGEN.(ik ben niet pef mail/tel beschikbaar) 2174187

Bericht van Greenchoice

3 jaren geleden - Hartelijk dank voor het doorgeven van uw klantnummer. Ik zal uw termijnbedrag aanpassen conform het bedrag wat u op uw vorige adres betaalde en dit per post bevestigen. Als u naar en nadere leverancier wilt overstappen dan doet u dat door u elders aan te melden. Uw contract loopt nog tot 28-02-2022. We kunnen de levering beter niet opzeggen aangezien de volgende leverancier u om een borg zal vragen als u geen lopen contract heeft. Met vriendelijke groet Martijn van den Ende

Reactie van de melder van de klacht Zeerobtevreden

3 jaren geleden - O nu wel? En jullie dreigement met afsluiten?? Als jullie mij toch post sturen, stuur meteen even een OPRECHT EXCUUS MET COMPENSATIE voor alle eerder genegeerde klachten en alle ellende die jullie al 2 jaar lang veroorzaken!!!! Cc adc

Zeerobtevreden

Heeft op 14 oktober 2021 om 17:17 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Hallo??? Geen respons meer???

Alle klachten die gemeld zijn door Zeerobtevreden