Klacht: Klacht is niet opgelost

JoLanDa1978 op 20 februari 2024 over Greenchoice in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij mijn ingediende klacht staat dat het is opgelost, dit is echter niet zo. Greenchoice heeft zelf een onderzoek ingesteld en hun conclusie is dat zij alles goed gedaan hebben.

Gewenste Oplossing:

- geen boete
- ontbinding van het contract

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greenchoice over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greenchoice in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greenchoice een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greenchoice

Heeft op 21 februari 2024 om 09:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

JoLanDa1978

Heeft op 21 februari 2024 om 10:41 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Feit blijft dat jullie iemand laten bellen, mijn vader tijdens dat gesprek al aangeeft dat hij niet over wil stappen. Dat er dan alsnog doorgegaan wordt en een mail gestuurd wordt. Na het bericht dat we ontvingen dat er met jullie een contract was afgesloten heb ik direct een ontbinding verstuurd (dus binnen de 14 dagen) hiervan geven jullie aan dit niet ontvangen te hebben.

Bericht van Greenchoice

9 maanden geleden - Beste mevrouw Huizer, Hartelijk dank voor uw bericht. Dit is incorrect. Het verkoopgesprek met uw vader is bij ons correct verlopen en u heeft de annulering niet aan ons doorgegeven. Niet per post, maar ook niet per e-mail of telefonisch. Het contract met ons is dan ook op de juiste wijze aangegaan en daardoor logischerwijs niet meer terug te draaien zonder verdere consequenties. Met vriendelijke groet, M. van der Stigchel

Reactie van de melder van de klacht JoLanDa1978

9 maanden geleden - Mijn vader is een hoogbejaarde man, die tijdens het gesprek aangegeven heeft niet over te willen stappen. Hij heeft per post niets ontvangen, en niets ondertekend. Hij heeft nu opeens een contract voor 3 jaar? Dat zou ieder weldenkend mens met deze tarieven niet afsluiten. Als dit correct verlopen is volgens jullie dan willen wij daar graag het bewijs per post van ontvangen.

Bericht van Greenchoice

9 maanden geleden - Beste mevrouw Huizer, Hartelijk dank voor uw bericht. Eerder is het gesprek al teruggeluisterd door één van mijn collega's, deze collega heeft niet geconstateerd dat er in ons gesprek zou zijn aangegeven dat uw vader niet wil overstappen. Ik heb zojuist het gesprek teruggeluisterd en kan dit bevestigen. Het gesprek zelf is helaas niet door te sturen per e-mail, maar het staat u vrij om bij ons op kantoor langs te komen om het gesprek terug te luisteren. Tevens heeft uw vader zelf op een knop moeten drukken om het aanbod te aanvaarden. Het gesprek duurt ongeveer 11 minuten. Met vriendelijke groet, M. van der Stigchel

Alle klachten die gemeld zijn door JoLanDa1978