Klacht: Juridisch onverantwoorde dreiging afsluiting

Zeerobtevreden op 15 oktober 2021 over Greenchoice in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks 8 klachtbrieven en aangetekende klacht, waar niets mee gedaan wordt, nog steeds respons op dreiging afsluiting, welke juridisch niet verantwoordis

Sluit je nooit aan bij greenchoice, geeft alleen maar ellende

Gewenste Oplossing:

Zie voorgasnde klachten en info hier.
Afsluiting niet door laten gaan, ik wil mijn geld terug van de aangetekende brief, de portokosten van de andere brieven en een financiële compensatie INCLUSIEF SCHRIFTELIJK EXCUUS voor alle veroorzaakte ellende en vergeefse tijd en energie die ik in jullie heb moeten steken terwijl GREENCHOICE verzaakt haar wettelijke verplichtingen zoals oa klachten bevestigen en correct afhandelen.
Per mail en tel ben ik niet bereikbaar.
Cc adv, BvdL, lc, blog

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greenchoice over deze klacht.

Bericht van Greenchoice

3 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik help u graag verder. Echter lijkt het er op dat ik op de opgegeven referentie bij een andere klant uitkomt. Ik ontvang dan ook graag uw naam en klantnummer voordat ik u verder kan helpen. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, M. van der Stigchel

Reactie van de melder van de klacht Zeerobtevreden

3 jaren geleden - Ik geef geen toestemming dit berichten of mijn gegeven openbaar te plaatsen Mw den Dikken 2174187

Reactie van de melder van de klacht Zeerobtevreden

3 jaren geleden - Wat een onzin weer. Krijg ik net een brief dat ik per 1 11 mij termijn van 154 naar 56 wil wijzigen: JULLIE KUNNEN ECHT NIET LEZEN HE???? (Zie 1e en 2e klacht hier!!!!) IK BEN NOOIT AKKOORD GEGAAN MET 154 PER MND, HEB JULLIE DIT IN JULI TELEFONISCH AL LATEN CORRIGEREN WAT JULLIE DUS BELOOFDE EN NIET GEDAAN HEBBEN, EN MIJN SCHTIFTELIJKE KLACHT/VERZOEK DIT ALSNOG TE DOEN, NET ALS MIJN ANDERE 8 KLACHTEN EN LAATSTE AANGETEKENDE EN DOOR JULLIE ONTVANGEN KLACHT WORDT OOK DOODLEUK GENEGEERD!!!!!! CORRECTIE MNDLIJKSE TERMIJN MOEST OP TERUGWERKENDE KRACHT!!!!! pfff, ik heb hier wel genoeg energie in gestoken. Afsluiten is naar de rechtbank, laat dat duidelijk zijn . Gezien ik nu meer dan voldoende zwart op wit heb dat jullie administratief de boel niet aankunnen, worden de kosten dan ook op jullie verhaald. Ben er nu wel klaar mee Cc adv, bvdl, lc blog, fb tw, inst

Reactie van de melder van de klacht Zeerobtevreden

3 jaren geleden - ????? Geen reacties meer?

Bericht van Greenchoice

3 jaren geleden - Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben uw termijnbedrag voor het nieuwe adres inmiddels naar wens bijgesteld en mijn collega's van de afdeling betalingen zullen de betalingen die wij tot nu toe hebben ontvangen dan ook op de gewenste wijze voor u verwerken. Een aangetekende brief heb ik tot dusverre niet ontvangen. Als u verder nog vragen voor mij heeft beantwoord ik deze uiteraard graag. Met vriendelijke groet, M. van den Ende Greenchoice

Reactie van de melder van de klacht Zeerobtevreden

3 jaren geleden - Ik wil dit, en schriftelijke, oprechte excuses per post!!!! Jullue doen net of dit de normaalste zaak vd wereld is. De aangetekende brief is door jullie op 11/10 om 10.41 uur ontvangen. Ik heb compensatie geveaagd voor alle ellende: hoe gaan jullie dat doen???

Reactie van de melder van de klacht Zeerobtevreden

3 jaren geleden - ???? Aub respons!!

Reactie van de melder van de klacht Zeerobtevreden

3 jaren geleden - ????? Aub reageren!!!!

Reactie van de melder van de klacht Zeerobtevreden

3 jaren geleden - Fijn dat jullie het gewoon maar weer half afhandelen en doorgaan met negeren

Bericht van Greenchoice

3 jaren geleden - Beste klant, Wij hebben uw aangetekende brief van 11 oktober inmiddels ontvangen, hartelijk dank. Het termijnbedrag van het nieuwe adres is gebaseerd op een historisch verbruik van het nieuwe adres. We kijken naar hoeveel er in het verleden is verbruikt, en op basis daarvan berekenen we een zo passend mogelijk termijnbedrag. Het klopt dus dat u niet zelf voor dit termijnbedrag heeft gekozen, dit hoeft ook niet. Door een technisch probleem konden wij u pas in juli informeren over de hoogte van het termijnbedrag, mijn excuses hiervoor. Dit was toen de levering al begonnen was, maar nog wel voor de eerste afschrijving. Gelukkig kan een termijnbedrag altijd worden aangepast. U had dit bijvoorbeeld al voor de eerste afschrijving zelf kunnen doen. U heeft uw klacht op 15 oktober aan ons kenbaar gemaakt via deze website. De eerdere berichten waar u naar refereert, hebben wij niet ontvangen. Wij hebben uw klacht binnen enkele dagen in behandeling genomen en een oplossing geboden. Op dit moment loopt er nog een intern verzoek om de termijnbedragen met terugwerkende kracht aan te passen naar €56. Mocht u hier inhoudelijk nog vragen over hebben, dan verneem ik dat graag van u. Groeten, Ed van der Stok

Reactie van de melder van de klacht Zeerobtevreden

3 jaren geleden - Onzin. Ik heb jullie ook gebeld om het termijn bedrag terug te zetten omdat ik het NIET zelf kon doen. Dit hebben jullie toegezegd maar NOOIT GEDAAN. Ik heb bij de verhuizing aangegeven dat ik nu 35m2 kleiner woon en ook nog eens zonnepanelen op het dak heb gekregen. Mijn eenpersoonsverbruik vergelijken met een 2 persoons, oud huishouden is totaaaaaal niet realistisch wat ik ook INMIDDELS 11X HEB AANGEGEVEN. En mijn brieven zijn wel degelijk door jullie ontvangen. Denken jullie dat jullie mij als achterlijke kunnen behandelen???. En technische storing??? Kom op zeg, wat een slappe smoes. Geef gewoon toe dat jullie fouten hebben gemaakt, verdien je misschien nog enigszins respect mee. Ik verwacht NOG STEEDS SCHRIFTELIJK EXCUSES per post dus!!!! VOOR JULLIE LAKSHEID EN JURIDISCH ONVERANTWOORDE BEDREIGING INCLUSIEF FIKSE COMPENSATIE VOOR ALLE TIJD EN ENERGIE WAT ME DIT NAAST DEZE ELLENDE HEEFT GEKOST, WAARONDER TERUGGAVE KOSTEN AANGETEKENDE BRIEF, EN POSTZEGELS 8 BRIEVEN. Cc adv, bvdl, lc, tw, fb, blog

Reactie van de melder van de klacht Zeerobtevreden

3 jaren geleden - ????

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Greenchoice in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greenchoice een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greenchoice

Heeft op 20 oktober 2021 om 15:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

We hebben uw brief inmiddels ontvangen, hartelijk dank daarvoor. Ik zal uw vragen schriftelijk beantwoorden. Aan uw betalingen wordt inmiddels gewerkt.

Met vriendelijke groet,

M. van den Ende
Greenchoice

Zeerobtevreden

Heeft op 21 oktober 2021 om 15:12 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

????
Ah, jullie vinden alweer dat jullie genoeg hebben gedaan zeker????
Vooral je fouten en mijn compensatieverzoeken blijven negeren, des te harder kopieer en blog ik erover door!

Bericht van Greenchoice

3 jaren geleden - Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp hieruit dat u liever via dit platform communiceert. Dat is uiteraard geen probleem, lang deze weg beantwoord ik graag uw vragen. Bij een verhuizing wordt het termijnbedrag van het nieuwe adres gebaseerd op een historisch verbruik van het nieuwe adres. We kijken naar hoeveel er in het verleden is verbruikt, en op basis daarvan berekenen we een zo passend mogelijk termijnbedrag. Het klopt dus dat u niet zelf voor dit termijnbedrag heeft gekozen, dit hoeft ook niet. Uiteraard is het mogelijk dit termijnbedrag aan te passen. U kunt ons hiervoor een mail sturen, bellen of zoals u heeft gedaan, contact zoeken via deze website en een aangetekende brief sturen. Op basis van uw verzoek wordt uw termijnbedrag aangepast en hiermee komen de herinneringen ook te vervallen. Ik zie niet in wat er fout is gegaan, zodra we uw bericht hebben ontvangen over het termijnbedrag is er actie ondernomen. Uw stelling dat wij niet reageren klopt niet, u weet waarschijnlijk nog dat ik u al eerder te woord heb gestaan. Met vriendelijke groet, M. van den Ende Greenchoice

Reactie van de melder van de klacht Zeerobtevreden

3 jaren geleden - Jullie vallen in herhaling en kunnen duidelijk niet lezen. Lezen jullie klachten uberhaubt????? Domme vraag: duidelijk van niet. Laat staan dat jullie klachten erkennen die direct naar jullie gecommuniceerd worden... Ik communiceer hier helemaal niet het liefts!!! IK HEB JULLIE GEBELD EN JULLIE ZEGGEN DINGRN TOE DIE JULLIE NIET DOEN, IK SCHRIJF JULLIE AAN EN JULLIE REAGEREN DOMWEG NIET!!! Nogal van kleuterklasniveau te ontkennen dat er nogal een hoop misgaat bij jullie. Ik verwacht nog steeds compensatie!!!!!

Reactie van de melder van de klacht Zeerobtevreden

3 jaren geleden - Gezien jullie excuus en compensatie ellende en kosten (aangetekende) brieven blijven weigeren heb ik de mijn jurist verzocht de zaak van juridisch onverantwoorde dreiging van afsluiting, weigeren aannemen/erkennen/oplossen van eerdere klachten betreft niet akkoord verdriedubbeld termijnbedrag, niet sturen van herinneringen maar wel direct bedreiging van afsluiting; voor te leggen aan het ACM. Dit gebeurd maandagmorgen. Succes met jullie oplichterij!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Zeerobtevreden