Klacht: Juiste factuur krijgen is super lastig

Triple-E op 03 april 2023 over Greenchoice in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer al 3 maanden een correcte eindfactuur te krijgen. Dit is blijkbaar lastig, men beloofd het telkens op te lossen. Ondertussen stuurt Greenchoice wel betalingsherinneringen en sommaties. Het er telkens zelf achteraan moeten gaan is lastig, omdat je lang in de wacht staat (meer dan 15 minuten, maar een half uur is geen uitzondering). De medewerker beloofd terug te bellen, die er aan werkt maar doet dat niet.

Gewenste Oplossing:

Juiste factuur, geen sommaties en betalingsherinneringen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greenchoice over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Greenchoice in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Triple-E

11 maanden geleden - Er is af en toe een update, maar het blijkt zeer lastig te zijn om door Greenchoice (eigen gemaakte) deadlines te behalen. Voorlopig nog geen juiste factuur mogen ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greenchoice een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greenchoice

Heeft op 04 mei 2023 om 14:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Triple-E

Heeft op 23 mei 2023 om 20:47 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Na vele beloftes hebben we sinds kort een klein deel van de correctie mogen ontvangen. Helaas het merendeel nog niet gecorrigeerd.

Reactie van de melder van de klacht Triple-E

8 maanden geleden - Het is medio juni opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Triple-E