Mijn Klacht:
In 2020 heb ik helaas al eerder gebruik moeten maken van dit platform om Greenchoice tot de orde te roepen. Gelukkig pakte dit goed uit, maar het is wel heel erg jammer van mijn tijd dat dit weer nodig is.
Met een vooruitziende blik, verlengden wij per 29 juli 2024 ons energiecontract met 3 jaar voor een vast tarief dat loopt t/m 29 juli 2027.
Nu ontvingen wij vandaag, 27 november 2024, out of the blue een mail van Greenchoice dat wij dit contract vroegtijdig op zouden willen zeggen en wij daarvoor een opzegvergoeding á €129,09 zouden ontvangen.
Wij hebben nooit, op welke manier dan ook aangegeven ons contract bij Greenchoice te willen beëindigen.
Natuurlijk zijn de mogelijkheden om op de mail die wij van Greenchoice ontvingen ([email protected]) nihil. Daarom probeer ik het weer via deze weg. Het contract staat op naam van mijn partner, Dhr. E.M.C.Smit en het klantnummer is 1891257.
Hopende dat er snel een reactie komt en een correcte afhandeling.
Gewenste Oplossing:
Wij zijn tevreden wanneer Greenchoice ophoudt met deze pogingen tot het plegen van contractbreuk en wij een bevestiging ontvangen dat alles doorloopt zoals contractueel door ons is overeengekomen; dit betekent een looptijd onder de afgesproken voorwaarden t/m 29 juli 2027.
