Mijn Klacht:
Vanaf november krijg ik geen gas meterstanden meer binnen.
Heb hierover eerst telefonisch contact opgenomen, en ze verwezen me naar Enexis.
Enexis zegt ze kunnen uitlezen dus geen issue, Jawel want de waarde is 0.
En enexis zegt Greenchoice moet contact opnemen met Enexis via marktpartijen wij doen niks.
maart weer incident aangemaakt bij greenchoice, en krijg bericht op 3 april dat enexis contact opneemt maar wel maanden kan duren.
Nu in september er weer achteraan gegaan, en verwijzen ze me voor de 3e keer doodleuk naar enexis en jahoor enexis weigert iets te doen want greenchoice kan uitlezen, dat het een foute waarde is boeit ze niet ze kunnen uitlezen.
Dinsdag gebeld met greenchoice en aan telefoon aangegeven jullie lossen op of ik betaal geen m3 gas meer tot moment opgelost is krijg nu volgens jullie eigen gegeven 25000m3 gas terugbetaald.
En wederom wordt er niet gecommuniceerd en wordt ik genegeerd ondanks uitdrukkelijke verzoeken om te communiceren.
Daarnaast is het email contact extreem traag zit vaak dagen tussen. en iedere keer weer een ander persoon die niks weet.
Gewenste Oplossing:
gewoon meterstanden en als issue deze week niet opgelost is betaal ik geen m3 gas meer vanaf de laatste jaaropgaven tot de eerste meterstand binnenkomt, wat dan de nieuwe start stand zal zijn.