Klacht: Greenchoice pakt issue al 9 maanden niet op

ebomm op 12 oktober 2023 over Greenchoice in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf november krijg ik geen gas meterstanden meer binnen.
Heb hierover eerst telefonisch contact opgenomen, en ze verwezen me naar Enexis.
Enexis zegt ze kunnen uitlezen dus geen issue, Jawel want de waarde is 0.
En enexis zegt Greenchoice moet contact opnemen met Enexis via marktpartijen wij doen niks.
maart weer incident aangemaakt bij greenchoice, en krijg bericht op 3 april dat enexis contact opneemt maar wel maanden kan duren.
Nu in september er weer achteraan gegaan, en verwijzen ze me voor de 3e keer doodleuk naar enexis en jahoor enexis weigert iets te doen want greenchoice kan uitlezen, dat het een foute waarde is boeit ze niet ze kunnen uitlezen.
Dinsdag gebeld met greenchoice en aan telefoon aangegeven jullie lossen op of ik betaal geen m3 gas meer tot moment opgelost is krijg nu volgens jullie eigen gegeven 25000m3 gas terugbetaald.
En wederom wordt er niet gecommuniceerd en wordt ik genegeerd ondanks uitdrukkelijke verzoeken om te communiceren.
Daarnaast is het email contact extreem traag zit vaak dagen tussen. en iedere keer weer een ander persoon die niks weet.

Gewenste Oplossing:

gewoon meterstanden en als issue deze week niet opgelost is betaal ik geen m3 gas meer vanaf de laatste jaaropgaven tot de eerste meterstand binnenkomt, wat dan de nieuwe start stand zal zijn.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greenchoice over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Greenchoice in behandeling genomen

Bericht van Greenchoice

1 jaar geleden - Beste heer Van Bommel, Hartelijk dank voor uw bericht en excuses dat dit eerder niet naar behoren is opgepakt! Ik neem uw klacht persoonlijk in behandeling. Ik stuur u een e-mail met wat verdere vragen, zodat ik het nu voor eens en altijd op kan lossen. Met vriendelijke groet, Jordi Kruis Greenchoice Klachtafhandeling

Reactie van de melder van de klacht ebomm

1 jaar geleden - Tja, en weer een typische Greenchoice manier van afhandelen geen enkele update geen communicatie en mails worden genegeerd.

Reactie van de melder van de klacht ebomm

1 jaar geleden - Na vorige week donderdag gebeld te zijn en beloofd teruggebeld te worden wat natuurlijk niet gebeurd is vandaag weer zelf gebeld. Nu proberen jullie mij weer van het kastje naar de muur te sturen en moet ik met enexis contact opnemen. Na 3 keer vanuit enexis terug gestuurd te zijn naar jullie accepteer ik dit antwoord niet. Afgesproken dat JULLIE enexis inschakelen om naar mijn meter te komen kijken want die is volgens jullie kapot, Enexis beweerd van niet iedere keer. Groet, Zeer ontevreden klant !

Reactie van de melder van de klacht ebomm

10 maanden geleden - Issue nog steeds niet opgelost. Na tich keer bellen een collega van J. (Die overigens nooit fatsoen heeft gehad om uberhaupt iets te laten horen). Iets verder gekomen. Maar nu al weer 1.5 maand stilte en op emails komt ook geen reactie meer.

Alle klachten die gemeld zijn door ebomm