Klacht: gratis aanbieding doen voor TV extra en toch kosten in rekening brengen

op 12 juli 2012 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 18-04-2012 een 3e smartcard (Ziggo) gekocht bij Scheer&Foppen. Met een aanbieding van 2mnd gratis tv extra.

Nu brengen ze toch extra kosten in rekening voor tv extra ( is toch gratis). Ik heb via de winkel tijdig opgezegd, maar moet de 2mnd toch betalen. Ik heb de bedragen die Ziggo geïncasseerd heeft teruggevorderd en handmatig het gewone bedrag € 17,20. Nu krijg ik een herinnering, waarbij ik de kosten van de tv extra moet betalen. Ze gaven aan dit weer te verreken. Hier ben ik het niet mee eens. Ze dreigen met extra kosten, afsluiten en de deurwaarder. Even rekenen, wanneer er 20.000 klanten een smartcard kopen x € 13,- ( kosten tv extra )= € 260.000,- x 0,22% rente ( sns internet rente)= € 575,- winst iedere maand voor Ziggo

Gewenste Oplossing:

Een excuus van Ziggo en niet betalen van 2mnd gratis tv extra.

Alle klachten die gemeld zijn door wittie