Klacht: badkamer

jasmijn.schuling op 27 oktober 2017 over Grando Keukens Alexandrium in de categorie Keukenleveranciers

De service is belabbert. Je betaald de hoofdprijs voor een badkamer. Dan denk je dat daar ook goede service bij hoort. Helaas dat komt bedrogen uit.
De communicatie daarna is slecht. Monteur was een waardeloze monteur waardoor 3/4 van de badkamer er weer uit moest. Het regelen hiervan vergt veel doorzettingsvermogen aangezien ze niet terug bellen wat ze wel zeggen. De badkamer is wel hersteld door een andere monteur.
Nu hebben wij een toilet die niet goed is. Ben 1 week bezig geweest om een monteur langs te krijgen. Word telkens gezegd dat je word terug gebeld. Wat niet gebeurt. Bij de 4de keer bellen zeiden ze het weer, gedreigd met de rechtsbijstand, ze belde binnen 15 min terug. Monteur stond de volgende dag voor de deur.
Nu 2 weken later nog niet gehoord over of het toilet is besteld omdat deze vervangen moet worden.
Ben uiteindelijk 2,5 maand bezig geweest om een nieuwe toiletpot te krijgen, is hij opgehangen is het de verkeerde. Kan er dus weer een nieuwe besteld worden, dit duurt op zijn minst ook weer 2 a 3 weken.
Uiteindelijke ben je dus ruim 3 maanden bezig om een toiletpot te laten vervangen die lekt!!! Terwijl de pot op voorraad is.

Kortom: ze paaien je bij binnenkomst, doen aardig maar daarna is het verschrikkelijk qua service. De manager doet in het begin behulpzaam als er iets is maar als het niet word opgelost naar jou zin (omdat je wilt dat het goed gaat en je je garantie wilt behouden) ben je lastig en word er letterlijk aan je gevraagd wat ik nou precies wil…… een badkamer naar mijn zin, dat is wat ik wil en waar voor mijn geld. Je krijgt het gevoel een lastpak te zijn. Alles is teveel moeite.

Nooit meer naar deze zaak!!!!

Dat Grando zich inzet om je klacht serieus op te pakkenen met enige spoed erachteraan gaat zodat je geen maanden hoeft te wachten. Dat ze terugbellen ipv dat de klant zelf continue moet bellen om te vragen hoe het ervoor staat.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Grando Keukens Alexandrium over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door