Klacht: defecte levering en geen respons

op 28 maart 2019 over Goedkoper.nl in de categorie Deal-Sites

ik heb bladblazer besteld.Krijg die geleverd in een smerige doos.
In doos zit allerlei rommel o.a. gazonknipsel. Plastic waarin onderdelen zitten liggen opengescheurd in doos. Blazer doet het vervolgens niet.
Bij dichtmaken van doos zag ik dat op onderkant staat geschreven apparaat werkt niet. Vervolgens klacht gemeld via het support en klantenservice formulier. Dit tot 4 keer herhaalt nu al bijna 2 weken geleden.
Ik weet nml niet waar ik het defecte apparaat naar toe moet terugsturen
5 keer gebeld met 0900-1943 op de aangegeven tijden. Steeds dezelfde boodschap: helaas er is momenteel niemand die u te woord kan staan.

Ik wil gewoon een goed functionerende bladblazer en uiteraard ga ik de retourzending van een defect apparaat, dat nota bene vooraf bekend was,niet betalen. Dan wil ik excuses dat men mij gewoon een doos, die door een andere klant is teruggestuurd, zonder te controleren heeft toegezonden. Daarnaast wil ik dat de misleidende tekst dat er binnen 3-5 werkdagencontact wordt opgenomen wordt verwijderd. Want dat is gewoon een grove leugen. En tenslotte wil ik dat Goedkoper.nl duidelijk een retour-adres opgeeft. Uiteraard zal ik na ontvangst van de bladblazer dan wel na terug ontvangst van mijn geld, nooit meer iets via dit bedrijf aankopen. Ik ben nog nooit zo schofterig behandeld.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Goedkoper.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Goedkoper.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jowid