Klacht: Bestelling niet geleverd na email nooit meer wat gehoord.

op 21 juni 2021 over Goedkoper.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heer/mevrouw ,

Hierbij maken wij jou kenbaar maken dat wij jouw verzoek tot contact hebben ontvangen en hebben geregistreerd onder referentienummer 19642. Wij zullen je verzoek zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Hieronder vind je de door jou ingevoerde gegevens. Wij zullen hier binnen max. 5 werkdagen op terug komen.

Naam: AJ Davies
Huisnummer: 2a
Postcode: 7731XT

E-mail: [email protected]
Telefoonnr: 31613132304
Ordernummer: GDI106728

Onderwerp: Bestelling

Vraag:
Deze bestelling is al op 12 mei geplaatst maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Ook geen update over levering. Ik wil of mijn geld terug of mijn bestelling zsm ontvangen.

Kan het antwoord niet wachten? Neem dan telefonisch contact met ons op. Wij zijn op werkdagen bereikbaar vanaf 10:00 uur tot 17:30 uur op het telefoonnummer 020 – 244 36 12.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice Goedkoper

Gewenste Oplossing:

Geld terug of product ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Goedkoper.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Goedkoper.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joke.davies