Mijn Klacht:
Na 4 weken te hebben gewacht op mijn gordijnen dacht ik gisteren laten we is bellen met de vraag waar het blijft.
Want dit had vorige week bij me binnen moeten zijn.
Na navraag bij de klantenservice gingen ze de fabrikant bellen, want dit had al lang binnen moeten zijn.
Ik hoorde van de medewerker dat ik dezelfde dag nog een email zou krijgen, wanneer het wel geleverd word.
Tot de volgende dag 13.00 uur niks gehoord en niks ontvangen nog maar is gebeld.
En ze gaven aan volgende week de producten te kunnen leveren.
Totdat ik 2 uur later in mijn mail kijk dat het hele product niet meer komt omdat het niet meer leverbaar is.
En daar komen ze achter na 4 weken!
Nooit hier kopen, besteed liever iets meer geld uit dan dat je hier ten eerste lang op moeten wachten, als je het überhaupt al krijgt!
Gewenste Oplossing:
Snellere levering en niet achteraf emailen dat ze het toch niet kunnen leveren. Wees een vent en bel!
