Klacht: Artikel niet geleverd

JacobX op 04 juni 2021 over Goedkoper.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

27 mei heb ik een Philips Myliving Particon 4 spot lamp besteld bij Goedkoper.nl. Ik krijg geen contact met het bedrijf en de website ligt er nu ook uit. Er is niets geleverd. Het gaat om de somma van € 105,90 per Ideal betaald via Dealvalley B.V. via Stichting Mollie.
Hoe krijg ik ooit mijn betaalde bedrag terug

Gewenste Oplossing:

1. Het liefst het product
2. Geld retour

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Goedkoper.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Goedkoper.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht JacobX

2 jaren geleden - Inmiddels heeft er een naamswijziging plaatsgevonden in de naam van DealPatrol.nl

Reactie van de melder van de klacht JacobX

2 jaren geleden - Mailtje gestuurd en onderstaand antwoord gekregen: Vincent (DealPatrol Support) 7 jun. 2021 09:59 CEST Geachte JacobX, Ik ga uw naam en ordernummer doorzetten. De afspraak tussen onze bedrijven is dat Goedkoper.nl na de overname alle openstaande orders/zaken z.s.m verstuurt/afhandelt. Wij zullen er dus zorg voor dragen dat het goedkomt! Heeft u medio deze week nog steeds niets gehoord van Goedkoper.nl, trek dan bij ons aan de bel! Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Vincent DealPatrol Support Wordt vervolgd dus

Alle klachten die gemeld zijn door JacobX