Klacht: Glas kapot

op 02 augustus 2017 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste

Ik mocht in mijn handbagage geen glas artikelen steken van de luchthaven bij jullie Turkish Airlines.. daarom moest ik mijn glas artikel in de valies bagage steken en dat op voorwaarde dat de valies appart wordt gehouden met een sticker van glas zodat ze die niet smijten!

Maar helaas doen jullie dit niet en wordt dit niet in werkelijk gebeurd

Ik heb drie spiegel schalen meegebracht maar ze zijn alle drie kapot?
Trouwens toen ik neerlandde met de vliegtuig in Brussel luchthaven zag ik van de vliegtuigraam dat jullie valies persoonel mijn bagage zomaar achter hem had gegooid! Is dit de bedoeling
Graag wil ik dat er hier een oplossing wordt gezocht

Danku

Dogan

Gewenste Oplossing:

Aangezien mijn producten door jullie onvoorzichtige personeel kapot zijn wil ik mijn vergoeding onmiddelijk krijgen, wanneer dit niet serieus genomen wordt boek ik mijn vluchten nooit meer met julie Turkish airlines..

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over turkish airlines

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over turkish airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Demetdogn