Klacht: GGN deurwaarde

op 29 juli 2015 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Na een nieuwe berekening van mijn jaarnota en eindafrekening is gebleken dat er ruim €3000 te veel in rekening is gebracht.Deze informatie hebben jullie ook doorgestuurd naar ggn die beweren dat ik nog ruim €3.900 moet betalen. Nu heb ik een brief van ggn ontvangen dat ik wordt gedagvaard! Na een aantal keren contact te hebben opgenomen met essent is het me nog niet gelukt om dit op te lossen en moet ik het maar uitzoeken met de deurwaarder??? Na contact te hebben opgenomen met ggn blijven zij zeggen dat ik het bedrag van ruim €3.900 alsnog moet betalen en dat ik maar met bewijzen moet komen dat het bedrag niet klopt en ze beweren ook dat het voorschotten zijn wat ook al niet klopt. Ter informatie: Ik was maar een anderhalfjaar klant geweest en woon in een klein 2 kamer woning. Mijn maandelijkse voorschot was eerst €120 euro, laatste paar maanden werd het verhoogd naar €168.

Als essent contact opneemt met ggn en ze even duidelijk maakt dat de bedragen die zij destijds van essent hebben gekregen niet juist zijn en de herberekening nogmaals doorsturen.
Ik zelf kom er niet uit met zowel ggn als essent.
Bij essent beweren ze zelfs dat ze geen informatie in mijn dossier kunnen vinden wat natuurlijk onzin is!

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 29 juli 2015 om 09:24 geantwoord

Beste mevrouw Karoum,

Ik heb op 29 juli 2015 telefonisch contact met u gehad.

Wij hebben de volgende informatie besproken :

Omdat betalingen uit zijn gebleven is uw dossier overgedragen naar een externe partij.
Wij kunnen u helaas niet helpen met uw financiële vragen.
Ik heb u daarom doorverwezen naar deze externe partij.

Arjan
Essent Klantenservice