Klacht: Gewoon niet bezorgen!

op 10 mei 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Best DPD nadat er eerder contact met jullie is geweest over een pakketje wat de bezorger niet durfde af te leveren i.v.m met onze \\\\\\\’gevaarlijke\\\\\\\’ hond,is met jullie overeengekomen dat jullie het de volgende dag bij een afhaalpunt zouden afleveren en dit is nu weer niet gebeurd?ik zou toch eens met de bezorger gaan praten over zijn functie binnen jullie organisatie want dit kan echt niet! Zelfs het bedrijf Adidas weet er geen raad mee.

Gaat niet meer gebeuren.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

8 maanden geleden - Hallo Mark, We gaan het met de chauffeur opnemen. Zodra ik meer informatie heb update ik deze melding. Groeten Kari

Bericht van DPD

8 maanden geleden - Hallo Mark, De bij jou dichtstbijzijnde Pickup parcelshop is: Expert Oomen Looiersplein 53-57 5104GR Dongen Kun je me aangeven of je pakketten altijd daar bezorgd mogen worden. Natuurlijk zullen we er ook voor zorgen dat je pakket met pakketnummer 09445738862229 daar bezorgd wordt. Ik hoop graag spoedig van je zodat we de actie zo snel mogelijk door kunnen voeren. Groeten Kari

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 11 mei 2016 om 12:55 geantwoord

Hallo Mark,

Ik heb een melding op het e-mailadres van DPD van je gekregen. Je geeft aan dat je de leverancier gesproken hebt en dat zij ervoor gaan zorgen dat je transactie ongedaan wordt gemaakt.
We gaan de chauffeur aangeven dat een volgende keer het pakket direct bij de Pickup parcelshop geleverd kan worden.

Hoop dat je toch van een mooie zonnige dag kunt genieten,
Kari

Alle klachten die gemeld zijn door mark.van.loon@live.nl