Klacht: Gewoon niet bezorgd 2e aanbieding toegezegd niet gedaan pakket retour naar afzender

op 28 juni 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

UPS chauffeur heeft pakket niet afgeleverd , daar wij met spoed weg moesten er hing een A4 op de voordeur gelieve te bezorgen bij nr 1 niet gebeurt ( men mag dat niet zeggen ze ) eerder wel pakketten van ups daar afgeleverd omdat wij niet thuis waren . Klantenservice gebeld meneer wordt morgen opnieuw aangeboden echter medewerker was erg arrogant aan de telefoon en zei heel duidelijk ik kan als ik dat wil ook retour sturen naar afzender . Dus vanochtend vlucht overgeboekt naar later tijdstip extra kosten €390 en pakket komt biet ligt op depot Eibdhoven om retour te gaan . Dus wij zitten te wachten en met extra kosten voor jan met de korte achternaam

Als ze vandaag het alsnog komen bezorgen met spoedkoerier

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 29 juni 2017 om 06:38 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor deze vervelende situatie. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar het aflevercenter. Uw Case nummer hiervan is 1-63443527019. Het Center zal onderzoeken hoe dit fout heeft kunnen gaan en zij zullen u zo spoedig mogelijk contacteren met een oplossing voor dit probleem.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Model3000