Klacht: gevangenisstraf 28dagen voor 4 ns bekeuringen hij heb nog twee dagen

op 06 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

goedemorgen vraagje me maatje kreeg een brief van de politie dat hij 28dagen moest zitten voor 4 kreinkaartje. hij heeft vandaag en morgen nog de tyd om te betalen of een betaalregelingtetreffen .me maatje zit slecht bij kas, hij krijg maar 35euro in de week want hij zit in de schuldsanering bij de gemeente EDE als hij het niet kan een betaalregelingtetreffen moet hij 28dagen zitten +ze kamer kwijt, hij had 5maanden pas die kamer daarvoor 2a3jaarwas hij dakloos geweest. hij is de goede kant aan het op gaan geen harddrugs gebruik hij meer .

zou er nog een mogenlijk zijn om binnen 2dagen nog een betaalregelingtetreffen dat hij niet zekamer kwijt is die hij pas heb want hij gaat heel erg de goede kant op. hij zit ook bij het RIBW EDE GELDERLAND anders is me maatje weer alles kwijt en wordt hij weer dakloos waar hij keihardt voor gewerkt heeft meschien weer drug gaan gebruiken dat willen we toch niet graag zou ik contact met iemand hebben die de zaak kan oplossen vriendelijke groet richard op den brouw

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 27 juni 2016 om 15:35 geantwoord

Geachte heer op den Bouw,

Hartelijk dank voor uw bericht welke wij op 6 juni 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording.

Hoewel ik het zeer kan waarderen dat u het opneemt voor uw maatje, kan ik helaas niets voor u betekenen.

U had naar de betreffende instantie moeten schrijven of bellen in plaats van Klacht.nl. Nu zijn we te laat en zijn de 2 dagen inmiddels al om.

Het spijt mij u niet van dienst te kunnen zijn.

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door ric13091976