Klacht: Bedriegerij!

Nancy Vermassen op 25 mei 2024 over GetYourGuide in de categorie Online Reisbureaus

Beste,
Op 23 mei hebben wij een trip naar Meteora geboekt met Get your gide met ophaalservice aan het hotel Country Inn, Kalithea in Chalkidiki.
Booking reference GYGN6F8H88X3
Gelukkig zijn wij een dag eerder gaan kijken waar het ophaalpunt zich juist bevond, anders hadden we onze trip gewoon gemist!
Het ophaalpunt die wij doorkregen, bestond niet, klopte niet.
Ik heb zowel aan Get your gide als aan de touroperator gemeld dat het ophaaladres niet klopte.
Het enige bericht dat ik terugkreeg van beiden was een link met de ophaalgegevens in Thessaloniki!?!?
Geen persoonlijk bericht ofzo om te melden dat er een fout in de boeking gebeurd was.
Nee, trek maar uw plan.
Je kan daar ook niemand bereiken van de contactpersonen, die nemen gewoon niet op.
Wij hebben dan maar op eigen houtje een taxi besteld om ons heen en terug te brengen naar het ophaalpunt in Thessaloniki.
Dit heeft ons 180 € extra gekost!
En vooral veel stress om alles geregeld te krijgen.
Ik verwacht van Get your gide excuses, dat ze toegeven dat ze een serieuze fout hebben gemaakt en een compensatie voor de gemaakte kosten.
Zoniet zet ik mijn klacht openbaar!

Beleefde groeten

Nancy Vermassen

Ik wil de gemaakte kosten voor de taxi, heen en terug van Kalithea, Halkidiki naar Thessaloniki ten bedrage van 180 € terug.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over GetYourGuide
Download hier uw brief

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GetYourGuide

Reactie van de melder van de klacht Nancy Vermassen

3 weken geleden - Bedriegers! 180 € extra uit eigen zak betaald aan taxi omdat het ophaaladres niet klopte!

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GetYourGuide nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nancy Vermassen